obserwatorzy

niedziela, 2 lipca 2017

nie wracam na bloga :( ..mieszkam za granicą, wychodzę za mąż i jestem na instagramie :D

Hej dziewczyny! Ostatni post informacyjny pojawił się pół roku temu, a taki normalny hohoho..
ale w końcu postanowiłam - nie wracam na bloga. Jest mi przykro, w końcu byłam tu dobre parę lat i poznałam super dziewczyny! :* bloga nie usuwam, bo kto wie, może kiedyś.. :-)
Zanim zapytacie czemu, to już odpowiadam - nic na siłę, chyba się wypaliłam pod tym względem. Myślę, że w dużej mierze jest to brak czasu; jak wiecie obecnie pracuję i mieszkam za granicą, w Niemczech - wraz z Narzeczonym walczymy, bo chcemy móc spełnić nasze marzenia. Do tego zapisałam się na siłownię i pierwszy raz w życiu prowadzę 'dom' i po prostu nie mam tyle czasu co kiedyś..
W przyszłym roku wychodzę za mąż, więc przygotowania poooowoli trwają, a organizowanie tego dnia będąc za granicą póki co mnie przeraża. Ale mamy już przepiękną salę, super dj, fotografa i kamerzystę :D No i piękną datę - 18.08.2018r. :D

Trzymajcie za mnie kciuki, bo czasami mam ochotę to rzucić i wrócić do Polski; kraju w którym dzieje się coraz gorzej, ale jednak tam jest mój dom, moje miejsce na ziemi. Tego jestem pewna! Tak samo jak tego, że tam wrócę!
A ja trzymam za Was, mam nadzieję, że się rozwijacie i jesteście szczęśliwe!

Jeśli chcecie być ze mną 'na kablach' to zapraszam na mojego instagrama, zdecydowanie bardziej lifestylowego, ale to ciągle ja, Wasza moooni-que :-) 
Do usłyszenia! :*

https://www.instagram.com/monikagalezowska/

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz do naszego blogowego światka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to uczucie, sama długo nie pisałam i czuję, że chyba się wypaliłam.. Ale może niedługo zapał mi powróci, mam nadzieję :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz co?A ja czekałam za Tobą :D
    Wszystkiego dobrego dla Was!Mam nadzieję, że wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na nowej drodze życia �� będę trzymać kciuki i mam nadzieję że wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, szkoda, ale kochana mam nadzieję, że wszystko się uda i pójdzie po Twojej myśli, trzymam kciuki a na razie lecę na insta Cię odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w takim razie, wiem ile kosztuje bycie w obcym kraju by na coś zarobić , i jeszcze gdy tęskni się mega za rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od 4 lata mam takie krótsze i dłuższe przerwy.. no i rozumiem Cię, bo są jednak ważniejsze sprawy ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie Cię tutaj brakować, ale już zaglądam na Insta: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty wiesz, że łamiesz mi serce!!! :D :( Takiego bloga jak Twój akurat będzie cholernie brakować :D Czym się i mam nadzieje, że nadal pozostajemy w stałym kontakcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo smutno ! Wszystkiego co najleszpe ! Pamiętam zaręczyny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się u Ciebie pozmieniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post, Darling ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale, że tak wiele dobrego się u Ciebie dzieje, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. imopoker adalah situs poker terpercaya daftar sekarang dan raih kemenangan bersama kami
    agen poker online terpercaya

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...