obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

80. farbowanie blond czupryny - Palette C10.

witam Was :-)
co miesiąc a nawet i częściej farbuję moją blond czuprynę :-) kiedyś farbowałam tylko Garnierem, jednak kolor nazywany przez wiele z Was kolorem 'szmaty do podłogi' zastąpiłam pięknym beżowym kolorem, tuż po farbowaniu :) Zazwyczaj sięgam teraz albo po Joannę, albo po Wellaton :-) tym razem jednak w sklepie koło mnie ich nie było, więc odkupiłam od siostry farbę z Palette, którą pofarbowałam tylko odrosty :-)
(aby teraz przed weselem po 2 tygodniach od tego farbowania móc zafarbować całe włoski niezastąpionym Wellatonem)
Jest to kolor C10.
Co mogę o niej powiedzieć?
Jeśli chodzi o konsystencję, to jest to numer 1 :-) przypomina krem, zwyczajny krem, takie trochę masło do ciała :-) (tyle że śmierdzi jak każda farba :D) rozprowadza się bezproblemowo!
Druga sprawa - kolor - także sprawuje się znakomicie! moje ciemne odrosty pokryła bez zarzutu!
Minusem jest jednak to że niszczy włosy, ponoć bardziej niż pozostałe farby.
Ja farbowałam tylko odrosty, więc ciężko zauważyć czy niszczy całe włosy. Moim zdaniem każda farba to robi, a już szczególnie blond, o czym każda blondynka ma okazję się przekonać. W tym przypadku liczy się efekt :-)
Do tego nie podrażniła mi skóry, nie wywołała żadnego zaczerwienienia ani swędzenia.
Kosztuje (w zależności od sklepu) - 13-15 zł.



Osobiście polecam. Jeśli zależy Ci na tym, żeby włosy zyskały chłodny, beżowy odcień, to śmiało sięgnij po tą farbę :-)
i koniecznie daj znać, jak sprawuje się u Ciebie :)

znacie, używałyście, lubicie? chętnie poczytam Wasze opinie :)

buziaki, 

22 komentarze:

  1. Nigdy nie farbowałam z palette. Farbuje z Garniera tez bardzo dobra farba.

    OdpowiedzUsuń
  2. calkiem fajny kolorek;) ja na farbach sie nie znam ale wiem jak po jednym tylko farbowaniu mozna sobie zniszczyc wlosy. farbowalam dwa razy a teraz tylko co jakis czas 'domalowuje' wlosy szamponem;) marzy mi sie taki piekny odcien w sumie nazwala bym go czerwonym brazem;D
    szampon juz mam in w najblizszym czasie biore sie za wloski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Farby Palette lubię najbardziej - za krycie i kolor oraz trwałość. A dla mnie to cechy istotne...

    OdpowiedzUsuń
  4. z Palette używałam jedynie szamponu koloryzującego i trzymał się baaaaardzo długo:) Ale już nie farbuję włosów- ewentualnie szamponetką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To Twój ślubik się zbliża? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek ja nie farbuję włosów jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor ;)))
    Słyszałam,że Garnier Nutriss jest genialna :))
    Napisałaś właśnie,że farbowałaś Garnierkiem,może właśnie tym ? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek bardzo ładny, ale... wszystkie fryzjerki ostrzegają mnie przed farbami Palette (kiedyś też nimi farbowałam).

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, zawsze mi się marzyło bycie blondynką. :( ja lubię farby garniera.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyszło :):) mi się podoba :) ja lubię farby L'oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też farbowałam dziś włosy tym odcieniem. Śliczny kolor wyszedł. I chyba już nie będę szukać swojego ideału bo go znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor, u mnie post m.in z sukienką o której wspominałam

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory palett ma świetne, jednak masakrycznie niszczy włosy..... nigdy już jej nie zastosuję....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ten Twój nowy kolorek włosów. Zawsze zastanawiałam się jak to jest być blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, piękny kolor wyszedł, aż chyba się skuszę :D bo właśnie jestem na etapie poszukiwania farby jakiejś, koniecznie blond ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już skończyłam z farbowaniem włosów :P ale śliczny ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny efekt :0 nie preferuję w blondach, ale ten mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedys używalam szamponetek z Palett, ale niestety ... zaprzestalam, kiedy kolor mi sie nie zmył, a po iluś tam myciach niby miał zniknąć ;D
    Używałam Garniera (recenzja u mnie na blogu), ale obecnie nie farbuję włosów... walka z odrostami mnie przeraża ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie się dowiedziałam że wysyłają paczki, więc jeśli byłabyś zainteresowana to daj znać pomogę Ci się z nimi skontaktować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałem poruszyć temat jako facet.Farbowałem tym c10 pierwszy raz przez 45 minut i wyszły mi rude(mam jasny brąz w naturze)Za drugim razem po 2 dniach (trzymałem 60min) jasne rude,złoto-żółte. Może faceci mają inne włosy, ale dopiero u fryzjera otrzymałem co chciałem.

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...