obserwatorzy

sobota, 27 kwietnia 2013

78. nowości :-), i co u mnie?

hej Kochane :-)
moją nieobecność tłumaczę nadmiarem obowiązków, szczególnie związanych z uczelnią :-)
od poniedziałku do środy nie miałam nawet chwili czasu na pisanie postów, bo późno wracałam i padałam na twarz! w czwartek zajęcia do 11 a resztę dnia spędziłam w końcu z moim Kochanym, piątek zaś przepracowałam jako kelnerka na seminarium tych 'wielkich uczonych' haha i musiałam wstać o 7 :D a wróciłam koło 18, zdążyłam coś zjeść i się wykąpać i pojechaliśmy do kina, na "Straszny film 5" - szału nie ma, ale pośmiać się pośmiałam, mimo że padałam ze zmęczenia :) 
teraz już jestem, do przyszłego poniedziałku mam luzik! :-) łącznie prawie 10 dni wolnego!
w czwartek idziemy na wesele, więc już żyje tymi dniami, łącznie z poprawinami :-)
na szczęście wszystko mam już skompletowane i mogę iść :-) nie wiem jeszcze co z włosami na drugi dzień i jak się pomaluję, ale coś wymyślę :)
póki co mam zakwasy na jednej ręce od tacy i na obu nogach, a większy ruch sprawia mi ból :( :D

tymczasem chcę Wam pokazać szybko kilka moich ostatnich nowości i lecę na Wasze blogi :*

na początek 2 paczuszki :-)

a co było w środku?
czerwone małe platformy na słupku kupione z myślą o weselu :-) - pantofelek.pl

w drugim zaś..
WYGRANA w rozdaniu u Blondineczki :-) dziękuje raz jeszcze Kochana! świetna przesyłka! po otwarciu od razu się uśmiechnęłam :)

a później było jeszcze lepiej.. :D
bransoletka jest bonusem, który bardzo przypadł mi do gustu :*

co więcej?
ecru baskinka z Mohito, którą mam zamiar założyć na poprawiny :)
'złota' biżuteria do czarnej kiecki na wesele :) - allegro.pl
i dorwana w końcu pomarańczowa pomadka, kupiona za grosze.





z nowości kosmetycznych to 3-pak płatków kosmetycznych, znanych każdej z Was :)
i podkład z Essence, z bardzo sprawnej wymianki z Magdą :-) zapraszam, jeśli ktoś jeszcze nie zna jej bloga :-)

i to by było tyle :)
powstrzymałam się przed zrobieniem zdjęcia sukienki na wesele, ale przecież dodam relację :-)
zgodnie z obietnicą teraz uciekam do Was :)
buziaki :*

37 komentarzy:

  1. jejku! same cuda, gratuluję wygranej z rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są CUDOWNE kochana :)*
    no i zazdroszczę też wspaniałej wygranej!
    I bluzka biała też bardzo mi się podoba tak samo jak biżuteria no same wspaniałości po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości, moja koleżanka miała ostatnio ubraną tą bluzeczkę - świetnie wygląda.
    życzę miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na zdjęcie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty maja cudny kolor;) sama musze sie zaopatrzyc w czerwone pantofelki;)
    gratuluje wygranej;) paczuszka bardzo sympatyczna i zawartosc rowniez;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta bluzka z baskinką, na pewno będziesz świetnie w niej wyglądać :) Zadowolenia z wygranych produktów i miłego używania! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buty :)ja niedługo mam komunie i dziś kupiłam sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Baskinka przecudna. Gratuluję też świetnej nagrody:) Kolor butów super..taka żywa czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty świetne, kolor bardzo wyrazisty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. buty prześliczne- baskinka i biżu również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna bluzka z baskinką!:)
    koniecznie musisz pokazac zdjęcia z wesela:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam czarne platfromy z tej firmy i to najwygodniejsze szpilki, jakie miałam. Fajniutka paczuszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zupełnie inne. Takie zwykłe klasyczne czarne szpilki na platformie z czerwonymi spodami.:) Nie byłam do nich przekonana na początku, ale pani zachwalała tą firmę i miała rację:)

      Usuń
  13. Oo, so many nice things. Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  14. daj znać jak się sprawdza podkład z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ohh jak ja ci zazdroszcze tych 10 dni :p

    OdpowiedzUsuń
  16. masz tu trochę nowości :D miłego testowania wygranych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka i buty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzeczka, na pewno cudnie będzie komponowała się ze złotą biżuterią ;) I jak potestujesz troszkę ten podkład to czekam na recenzję bo mnie bardzo kusi, ale wiem że słabo troszkę z kolorystyką ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzeczy , a buty rewelacyjne i w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty, wygrana także:)

    OdpowiedzUsuń
  21. podobne butki ostatnio kupiłam w deichmannie :)
    gratuluje wygranej ;D spora paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super paczuszka i ładna bluzeczka :>

    OdpowiedzUsuń
  23. ile cudowności... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ileż dobroci:) Wygrałaś bardzo fajną i obfitą nagrodę - gratulacje:) Też chciałabym coś kiedyś wygrać, dotychczas jakoś nie było mi to dane. Zazdroszczę 10 dni wolnego, ja co prawda też odpoczywam, bo wyjeżdżam z moim P. na Majówkę, ale żyję pod presją nauki do egzaminów zerowych. Ah, te studia...

    Masz bardzo ładnego bloga. Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. bluzka jest rewelacyjna:) cóż to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Butki bardzo fajne :) gratuluję wygranej :) daj znać, jak płatki z Biedry, bo jakiś czas temu zaprzestałam je kupować ze względu na to, że strasznie drapały :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem Twojej sukienki na wesele ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stanik jest, ale bez ramiączek, ogólnie sukienka jest tak obcisła, że brak ramiączek nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale swietne nowosci :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...