obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

71. wzorek nr 7! :-)

cześć! nie wiem czy wiecie, a na pewno nie wiecie, dzisiaj uzyskałabym pełnoletność nawet w Ameryce :D a więc witam Was już nie jako 20-latka a jako 21-latka :D 
na szczęście to jeszcze nie ten czas kiedy narzekam na swój wiek, choć nie ukrywam - latka lecą :D ale ponoć po 18 już z górki, a powiem Wam że w moim przypadku niekoniecznie, na szczęście :)

tymczasem dodaję kolejny wzorek, bo już raz się spóźniłam i o raz za dużo :D postanawiam poprawę :) i tym razem jestem zadowolona!
jak to mówią: jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy :-) teraz na spokojnie robiłam w środę i można z nim wyjść do ludzi :)

inspiracja, którą wybierała Kasieńka:


i tutaj mój wzorek:



i co? chyba jest całkiem wyjściowo :>
wzorek ogólnie bardzo mi się podoba, jest przesłodki, szczególnie w oryginalne :) polecam dziewczyny!

od siebie dodam że ja mam już weekend i jutro jadę do mojego Ukochanego i w końcu się porządniej nim nacieszę, ale postaram się tutaj także coś naskrobać :)
a więc do następnego :*

ps. przypominam o nowej zakładce u góry bloga :D


42 komentarze:

  1. spełnienia marzeń i dużo radości Kochaniutka :*:*
    a wzorek bardzo pomysłowy i świetnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego ;)

    a zdobienie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no ten wzorek jest genialny !
    piekny niebieski :)

    Wszystkiego co najlepsze , duzo radości i miłości kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, wszystkiego najlepszego w takim razie ;*

    wzorek wyszedł całkiem dobrze :) ja bym tego lepiej nie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze życzenia z okazji oczka! :)
    piękne paznokcie, wyszło super i jak najbardziej wyjściowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Ci to wyszło, chyba lepiej niż mi

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego kochana :)
    o tak po 18 leci ten czas nie wiadomo kiedy.
    Ja dopiero miałam 18 a to już zaraz będzie 5 lat po.. o jacie..
    wzorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow swietnie Ci wyszlo :) mi by sie nie chcialo robic takiej pszczoly :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat ,sto lat:)

    wzorek boski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt, m by się ręce trzęsły przy takiej misternej robocie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego wszystkiego dobrego kochana spełnienia marzen :*
    Wzorek super Ci wyszedł tym razem ja się spóźniam ze wzorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooo:)wszystkiego najlepszego kochana:)a wzorek rzeczywiście super ci wyszedł:))))ja jakos nie mam ochoty i humoru się w to chwilowo bawić, ale z czasem do Was wrócę:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wzorek, sama bym zrobiła, ale kurcze takich kolorków u mnie brak :(
    Najlepszego!! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana już wszystko wiem - podniosłam ciśnienie kochanej paulinie ale już wszystko wiem jeśli zaimportujemy naszą listę czytelniczą to będziemy dalej obserwować te same blogi i jak inne blogi zrobią to samo też zaimportują listę to tez będą obserwować nas np. ja zaimportowałam liczbę czytelników czyli mam na bloglovin' Cb. dalej i dalej Cię obserwuje a Ty po zaimportowaniu masz juz mnie jako obserwatora no i jak Ty zaimportujesz to ja mam Cb. :) Zrozumiałaś coś z moich tłumaczeń? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wzorek idealny na wakacje ! przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wzorek jest przecudowny Moni ♥ bardzo jesteś zdolna i świetnie malujesz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jak ja bym chciała mieć znowu 21 lat :) Zazdroszczę i oczywiście NAJLEPSZE ŻYCZENIA DLA SOLENIZANTKI!
    Wzorek na pazurkach fantastyczny, pszczółka zaszalała i wykonała spektakularne akrobacje. Ja niestety nie mam cierpliwości do malowania paznokci a co dopiero do ich ozdabiania w takie fikuśne elementy hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego ! :))
    a wzorek cudny ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego co najlepsze kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Stoo laat :DD

    spróbuję u siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzorek jak zawsze bomba :) A ja mam 169cm wzrostu

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego dobrego kochana :)
    świetna ta pszczółka

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat :) wzorek bardzo fajnie Ci wyszedł, a jest dość trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witamy w gronie zadowolonych z życia 21-latek. :D
    Wszystkiego dobrego.!

    OdpowiedzUsuń
  26. mieszkasz w AMeryce?? ;D
    Świetne wzorki! i spóźnione 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju-ale uroczy ten wzór i jak Ci pięknie wyszedł!:) pozazdrościć hehehe
    ps. to udanego dzisiaj:) haha

    OdpowiedzUsuń
  28. na pierwszy rzut oka wyglądał na skomplikowany...ale po przyjrzeniu się, stwierdziłąm, ze sama spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czyta, kompletnie nie interesuje go o czym piszę na blogu.. Tylko czasami się wkurza jak długo siedzę na blogu.. i znajome chyba każdej dziewczynie hasło "zaraz usunę Ci tego bloga" :P
    szczerze powiedziawszy nawet jakby chciał to zrobić, to troszkę zajęłoby mu znalezienie przycisku usuń :P

    OdpowiedzUsuń
  30. A może czyta tylko mówi, że nie. Nie wyczuje :P
    Ja na pewno czytałabym jakby on pisał bloga hehe ;)

    A Twój czym Ci dogryza? :P

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny jest ten wzorek, moja koleżanka też już go robiła i w końcu czas na mnie ;) nieźle Ci wyszło ;p pytałaś o brokat na lakierze Essie, to Barry M 352, tyle o nim wiem :D jest świetny ;) dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego Kochana!;* Spełnienia marzeń!:)

    A wzorek cudny;)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudnie ci to wyszło...
    uwielbiam takie rysuneczki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super to zmalowałaś! Próbowałam kiedyś to namalować, ale wyszło mi okropnie :(

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...