obserwatorzy

piątek, 16 października 2015

324. Odważyłam się - z jasnego blondu na sombre :-)

Hej dziewczyny! :-)
Dokładnie tydzień temu odważyłam się i zapisałam się w końcu na koloryzację włosów :D
Mój blond nie dość że już mi się znudził i totalnie przejadł..do tego zyskał żółtawy odcień, z którym nie chciało mi się już walczyć, to sprawił, że moje włosy były.. krótko mówiąc - w złym stanie. Przesuszone, wiecznie napuszone..
Stwierdziłam DOŚĆ! Czas na zmiany :-) i zdecydowałam się na koloryzację :)
Poprosiłam o sombre, z ciemniejszą górą oczywiście i stopniowym przejściem w blond :-)
Pani nałożyła mi na górę 2 kolorki: średni blond i złocisty brąz, a na dół poprosiłam o odświeżenie koloru i tutaj też wylądowały 2 kolorki: srebrny blond i jakiś jeszcze :-)


Początkowo po zmyciu byłam trochę zniesmaczona kolorem u nasady..wydawał mi się za ciemny..
Ale w domu spodobał mi się..ułożyłam włosy po swojemu i stwierdziłam, że fajnie to wygląda :)
Do tego teraz po kilku myciach kolorek się nieco spłukał i jest idealnie :)

Bezpośrednio po wizycie moje włoski prezentowały się następująco:

Z koloryzacji i zmiany jestem bardzo zadowolona!!! :-) 
Włoski trochę odżyją :D Powiem szczerze, że już mi się odwdzięczają, bo przy nasadzie dawno nie były takie mięciutkie :)
A zawsze mogę iść dołożyć trochę blondu i tak też planuję zrobić za powiedzmy..2 miesiące :)

A poniżej zestawienia z poprzednimi włosami.

Ja jestem na TAK, a Wy?
Czekam na szczere opinie :-) 
I pytania, jeśli coś Was interesuje :)

28 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie. Bardzo pasuje ci ta zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej w sombre ;) Ślicznie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz Twoje włosy wyglądają na zdrowe i bardziej naturalne! Świetna zmiana, wyglądasz naprawdę dobrze w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt:) Czasem warto zaryzykować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna odmiana, włosy wyglądają bardziej naturalnie i ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Ci w tym sombre, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wyszło i pasuje Ci taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo lepiej Ci w takiej fryzurze, wyglądasz tak hmm.. naturalniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcześniej też było dobrze, ale teraz mi się podoba jak Ci mówiłam już :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz, wydaje mi się, że jeszcze bardziej kobieco. Bardzo pozytywna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie Ci teraz :) Ja też cały czas zastanawiam się nad zmianą... jako że mam włosy już prawie do pasa to chce je skrócić odrobinę za ramiona i przefarbować na jakiś ciemniejszy kolor, bo strasznie mi zjaśniały :) i tak się wybieram i wybieram do tego fryzjera że lepiej nie mówić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się :D Wiesz ile ja się czaiłam..niepotrzebnie :D Od razu jakoś lepiej się poczułam :D

      Usuń
  12. Teraz wyglądasz rewelacyjnie :)
    Taki blond platynowy (?) strasznie sztucznie wygląda, a ten który masz w tym momencie wygląda naturalnie i przyciąga uwagę do Twojej buzi a nie wściekle rzuca się w oczy ... także moim zdaniem rewelacyjna metamorfoza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, może i sztucznie ale mam do niego słabosc :D Chociaż nie powiem - na tę chwilę bardzo cieszę się ze zmiany :D
      Dziękuje serdecznie :)

      Usuń
  13. Bardzo Ci do twarzy w nowej odsłonie, choć w poprzedniej również było Ci super. Ja swego czasu miałam platynowa czupryne i mam do takich sentyment. Nowy kolor świeży i bardziej kobiecy :) sama chyba coś takiego bym chciała zrobić. :):) Dodaje do obserwowanych i będę często zaglądać :) W wolnej chwili zapraszam do siebie. :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie :)
      Z chęcią wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  14. Jak tylko przeczytałam, że zmieniłaś kolor to pomyślałam "o nieeee whyyyyy?!" ale jak zobaczyłam zdjęcia to myślę "wow! to był strzał w dziesiątkę!"

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt bardzo ładny i naturalny <3 nie wiem czy będzie potrzeba dokładania blondu na kolejnej wizycie, bo podejrzewam, że trochę brązu się 'spierze' samo z siebie :) jak dla mnie wyglądasz teraz prześlicznie! sama się zastanawiałam nad sombre, ale jednak się nie zdecyduje, przynajmniej na razie. 1/3 włosów od góry mam doprowadzoną do wymarzonego stanu pod względem ich stanu 'zdrowia', więc nie chcę ich traktować już farbą ponownie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie..sprało się :D Wiesz co, mi chodzi głównie o to, że nie chcę miec całych włosów w odcieniu naturalnym, bo jednak w blondzie czuję się dobrze i chciałabym coś jaśniejszego niż mój naturalny odcień, ale też nie platynę :p
      Wiem o co chodzi, rozumiem :) szkoda to zaprzepaścić skoro włoski odżyły :)

      Usuń
  16. Świetna zmiana, efekt bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, robiłaś sama wloski? zdradzisz jakiej farby uzylas albo co to za odcień (ciemny blond/jasny brąz)? wlasnie o taki efekt mi chodzi? jak farba zmywala sie z wlosów (rudziała)? będę wdzięczna za informację! pozdrawiam, Zuzanna.

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...