obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

29. o blond farbowaniu - srebrny pył + szlachetna perła z Joanny! :)

cześć dziewczynki! :)
dziś przychodzę do Was z efektem mojego blond farbowania! ciągle szukam swojej idealnej farby i tym razem postawiłam na Joannę i połączenie dwóch odcieni z  tej firmy tj.srebrny pył i szlachetna perła!




niestety odżywki brak :( ale czego chcieć za niespełna 8zł/szt :D


dlaczego taki wybór? szlachetną perłą (z lewej) farbowałam już raz odrosty i efekt był ok, ale bez rewelacji, a jak wiecie blond ma to do siebie, że po jakimś czasie 'żółknie' , więc postawiłam na nieco jaśniejszą wersję (w tym przypadku farba po prawej stronie miała dodać jeszcze więcej 'chłodu' kolorowi, bo jak widać nawet na opakowaniu jest to siwy blond (którego ja osobiście nie lubię)).
nie ma co dużo gadać, same zobaczcie efekty:
od razu zaznaczam, że zdjęcia z przed są robione wieczorem w sztucznym świetle, a zdjęcia robione po, są robione rano w naturalnym świetle, bez lampy.
ale myśle, że najważniejszy i tak jest efekt po farbowaniu :)



moja ocena?
kolor rzeczywiście nabrał chłodnego odcienia, a o to mi chodziło :) 2 opakowania starczyły na pokrycie moich dość długich włosów, a odrosty zostały zafarbowane bardzo dobrze.
farby spełniny swoją rolę, a więc polecam! za 2 opakowania płacimy tyle co średnio za jedną, bo za 2 zapłaciłam 15 zł z groszem :)
osobiście polecam! :)
w razie pytań piszcie i podzielcie się swoimi opiniami, jeśli miałyście z tymi farbami styczność! :)
tymczasem ja lece na kabarety przed tv :)
buziaki :*



32 komentarze:

  1. ale ślicznie wyszło :) cudne masz włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is a very good application, I really like KineMaster 2020, I can edit my videos almost every day I open the kinemaster to edit / make other videos so hopefully the kinemaster won't stop. Download Kinemater (Pro / Full / Mod) Apk latest version at https://kinemaster2020.site

      Usuń
  2. Świetny kolor, podobają mi się takie chłodne barwy na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie malutkie odrosty miałaś, szkoda by mi było tych włosków ;)
    pomieszane farby dały ładny kolor, ale ja się wystrzegam wszelkich popielatych odcieni po tym, jak mi wyszły raz fioletowe włosy ;/ tragedia! ale na szczęście po paru dniach się zmyło

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem efekt fajny i ładnie ochłodził Ci włoski :) Ja swój odrost szykuję na przyszłą niedziele :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem dobrze pokryło odrost i kolor też wyszedł ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny efekt ;)
    kochana zapraszam Cie na rozdanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po farbowaniu jestem :) Efekt bardzo podobny do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w moim konkursie :) Na chwile obecna masz 4 losy :)
    Pamietaj, ze musisz byc publicznym obserwatorem mojego bloga :))
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolorek wyszedł, ja też kupuję te farby, ale u mnie kosztują nie całe 5 zł za sztukę i też będę farbować na dniach :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne włoski:) ja bardzo polubiłam ostatnio farbe z Marion:)
    obserwuje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek włosków :) zawsze mi się marzył blond :(

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło naprawdę idealnie :) ja farbowałam kilka razy szlachetną perłą i było całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne! Ja niestety farbuje tylko srebbrnym pyłem i pierwszy raz cholernie boje sie co mi wyjdzie :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze bardzo fajnie Ci to wyszło :) Ja farbowała zawsze srebrnym pyłem ostatnio zmieniłam na szlachetną perłe i (po uprzednim rozjaśnieniu odrostów rozjasniaczem bo mam bardzo ciemny odrost)nie jestem zadowolona bo odrost jest jasny ale widze jakies dziwaczne przebłyski może nie tyle żółci co beżu czegoś czego nie chcę i teraz wypróbuję tak jak Ty wymieszac obie farby by wyrównać to co mi nie wyszło napiszę pod koniec tyg jaki efekt ;) Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się właśnie zastanawiam nad wyborem: srebrny pył czy szlachetna perła? Perła chyba wychodzi cieplej? Zawsze używałam L'oreal Preference b.b. blond popielaty, ale kolor mnie nie zadowalał. Wypłukiwał się szybko, choć farba droga i średnio chłodno wychodził, nawet bardziej cieplo. Chcę czegoś co ochłodzi kolor, ale też nie zrobi mi bieli na głowie... I co tu wybrać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B.b. jasny blond popielaty miało być oczywiście ;o)
      A, dodam jeszcze, że swój naturalny kolor mam gdzieś na poziomie średniego blondu. Chciałabym uzyskać taki efekt jak Ty, jeśli chodzi o temperaturę koloru, ale nieco ciemniejszy ;o)

      Usuń
    2. Kochana! Szlachetna perła wychodzi zdecydowanie cieplej niż srebrny pył.
      Osobiście polecam Ci to pierwsze, ponieważ ja nie mam odwagi użyć srebrnego pyłu, jednak moja siostra go użyła i do kilku myć miała niestety siwawe włosy.
      Jednak jeśli nie masz platynki, a ciemniejszy to możesz spróbować z pyłem bo na pewno bardziej Ci ochłodzi odcień niż perła :)
      daj znać!

      Usuń
  17. na najbliższe farbowanie kupiłam sobie szlachetną perłę, ale po Twoim poście zapragnęłam ją zmieszać ze srebrnym pyłem, którego szmat czasu nie używałam:) Ja płacę 5 zł za farbę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. cześć :) kupiłam sobie właśnie te dwie farby. .wcześniej pofarbowałam srebrnym pyłem.. i tak gdzie miałam jasne.. mieniły się na lekki niebiesko/zielonawy.. faktem że było to widoczne pod mocnym światłem.. a odrost wyszedł lekko beżowy.. zastanawiam się czy teraz nie wyjdą mi jakieś szaleństwa? mieszałaś normalnie dwie całe farby i dwa utleniacze?

    OdpowiedzUsuń
  20. hej :)
    pisałam o tym wyżej, że sam srebrny pył może dać nieco siwy efekt :)
    jeśli chodzi o zmieszanie to dokładnie tak, 2 całe farby i 2 utleniacze :)
    no chyba że masz krótkie włosy to możesz użyć po pół każdej farby i jeden utleniacz :)
    daj znać jak wyjdzie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli mam czarne wyblakłe włosy a końcówki blond brązowe to przejdę na srebrzysty pył ?oczywiście najpierw bym rozjaśniła a dopiero potem nałożyła farbę.Nie jestem pewna czy ryzykować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem - po jednym razie nie ma szans :( Ja sama nie miałam aż tak ciemnych włosów, bo był to średni brąz i zanim doszłam do blondu to minęło sporo czasu i kilka farb poszło w ruch :p
      Ale stopniowo możesz próbować :)

      Usuń
  22. Może i ja tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Robiłam dziś 212 i kurcze z koloru na długości jestem zadowolona, ale z rudością po odrostach będę jeszcze walczyć jutro pod prysznicem. :D Fakt miałam kooloosalne odrosty, więc nie złoszczę się na Joanne. :D hah

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam mam pytanie czy na moje włosy pokryje srebrny pyl i szlachetna perła firmy Joanna

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi wyszły żółtawe po dekoloryzacji z granatowej czerni

    OdpowiedzUsuń
  26. Mieszanka 212 i 213 z Joanny myślę że pomoze

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...