obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

30. wyprzedaż szafy :)

hej dziewczyny! :)
w końcu weekend! co prawda do zrobienia mam kilka sprawozdań na poniedziałek i inne tego typu pierdoły. (przyznaje - jestem mało systematyczna i wszystko zostawiam na ostatnią chwilę)
do tego moja mama obchodzi dzisiaj swoje 45 urodziny! :) z tej okazji upiekłyśmy mamie z siostrą tort-ciasto (dobra, przyznaje- ja tylko pomagałam :D) i kupiłyśmy prezent w postaci bielizny, mam nadzieję, że będzie zadowolona :)

tymczasem ja ostatnio szperałam w szafie i znalazłam kilka ciuszków, które po prostu mi się znudziły i pomyślałam, że może któraś z Was się na coś skusi; tym bardziej, że ceny są przystępne a ubrań nigdy dość :)






do każdej rzeczy proszę doliczyć 6 zł za przesyłkę!

1. czapka we wzór norweski, MOODO, nowa, bez metek - 10 zł


 

2. kamizelka z ciemnego jeans'u (wymiary: szer: 39cm, regulowane szelki) - 10 zł





3. pudrowa różowa romantyczna bluzka, zwiewna, lekko odcinana pod biustem - 15 zł (wymiary: długość: 65 cm)




4. luźny sweterek w wielu pastelowych kolorach (wymiary na płasko: dł: 51cm, szer: 41cm) - 15 zł





5. biała koszula mgieła z ozdobnym haftem - 15 zł




6. żółta bluzka (wymiary: szer: 32 cm, dł: 57cm) - 8 zł



ubrania są w bardzo dobrym, a większość nawet w idealnym stanie, dlatego polecam :)
w razie pytań proszę pisać, tutaj mój e mail: mon92@vp.pl

teraz uciekam na Wasze blogi a później.. mam talent! :) oglądacie?
buziaki! :*

6 komentarzy:

  1. Romantyczna bluzeczka jest świetna!
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka jest genialna ;)
    Naprawdę świetne rzeczy

    Zapraszam na konkurs do wygrania bony na zakupy ;)
    Może tym razem się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to kochana zycze udanej zabawy ;*!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak zupełnie nie na temat - cudowny kolor włosów!! :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...