obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

63. efekty farbowania Wellaton 12/1 - bardzo jasny popielaty blond :)

hej dziewczynki! :)
Jedną z farb, którą naprzemiennie używam z innymi jest farba z Wellaton i jakby nie patrzeć jest moim ulubieńcem :) 
Jednak nie ważne jaki by to nie był efekt i tak moje włosy z czasem zmieniają lekko odcień, co chyba jest nieuniknione :) Włosy farbuję dość często bo raczej nie przekraczam miesiąca, czasem nawet częściej jak np. mam jakąś większą imprezę, wiadomo :)

Tym razem nie zrobiłam zdjęć przed, ale w innych postach tego typu są, więc można zobaczyć :)
O tej farbie pisałam już kilka słów, ale duża większość moich 'obcych' czytelniczek wchodzi tutaj poprzez hasła dotyczące właśnie farbowania na blond (jest to ciężka sprawa - więc się nie dziwię :D od zawsze uważam iż farbowanie włosów na blond jest o wieeeeeeele bardziej czasochłonne i nerwochłonne niż na brąz czy czerń :) odrosty widać już po tygodniu! :( masakra! .. ale mam co chciałam i nie żałuję :))
a że udało mi się cyknąć jako takie foty, to czemu by nie pokazać :)






dlaczego jest moją ulubioną? 
bo efekt koloryzacji jest mega satysfakcjonujący!
włosy przybierają odcień beżowy (z czasem lekko słoneczny) a do tego świetnie koloryzuje odrost! a głównie o to nam chodzi :)

używacie tej farby? odpowiada Wam? :)
czy może macie jakąś inną ulubioną farbę i nie skuszę Was niczym?! :)
jestem strasznie ciekawa!

12/1 bardzo jasny popielaty blond


do następnego!  

34 komentarze:

  1. ależ bym chciała być blondyną! :D
    piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bumcyk-kucyk to będzie kolejna farba, której użyje, bo moje sobotnie farbowanie nową farbą okazało się klapą:(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorek. Sama jednak używam od lat Palette, ale nie są to kolory jasne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze marzyłam o byciu blondynką, zazdroszczę. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolorek:) muszę wypróbować tę farbę, bo dotąd używałam Casting Creme Gloss, ale pozostawia rudości na włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor, mi też się marzy blond:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszły ;) masz piękne włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Widząc taki piękny kolor żałuję, że nie jestem blondynką. Czasami się zastanawiam jak by to było :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś u mnie oTAGowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek. Też chciałabym sprawdzić jak wyglądałabym w takich kolorkach, ale chyba nie mam odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten Twój blond :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blond, marzy mi się taki odcień, ale szkoda mi trochę włosów...

    ps. co do zdobienia to każdy paznokieć oddzielnie i nalewałam od nowa lakieru. Dużo z tym roboty, zanim palce taśmą zakleiła i w ogóle dużo babrania. Mimo wszystko dziękuję.
    Na pewno nie był taki zły, spróbuj jeszcze raz za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor!:) I cudne masz włoski!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor wygląda na prawdę pięknie, ja właśnie stoję przed dylematem czym pofarbować swoje paskudne odrosty:DDD nie nawidze tego! zawsze mam mega stresa co wyjdzie i wielkie jak dotąd rozczarowania :DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor wyszedł :)
    Jak farbowałam to często sięgałam po tą farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie wygląda ślicznie, ale u mnie strasznie odrost po niej żółknie..

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak spodnie są z nowej kolekcji, kosztowały 69zł

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sama siebie wolę w naturalnym wydaniu, z mocną czarną lub brązową kredką, podkreślonymi brwiami i różem na policzkach:) Ale styl lat 80 mi na to nie pozowlił:))

    Ładny kolor i zauważyłam, że wiele blondynek chwali sobie tą farbę:) Ja jestem brunetką i używam zawsze ciemnych brązów, ale mam dziwne włosy, zauważyłam, że każda farba nawet ta najlepsza najdroższa szybko się zmywa, a chciałabym długo cieszyć się połyskiem i takim charakterystycznym ciemnym odcieniem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana szykuje się drugi zjazd blogerek lubuskich, może tym razem dołączysz;>?

    OdpowiedzUsuń
  21. ja użyłam raz i więcej nie zafarbuję bo po tygodniu zaczęły mi odrosty żółknąć i wypłukiwać się

    OdpowiedzUsuń
  22. jejciu, ale masz śliczne włosy *.* zazdroszczę Ci strasznie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny efekt, dobrze wspominam farbę wellatonu z czasów kiedy farbowałam włosy na ciemny brąz:) teraz jestem wierna mlecznej czekoladzie z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też próbowałam. O ile jednorazowo było dobrze , to po kolejnych podejściach do farby kondycja włosa była u mnie coraz gorsza. Generalnie i tak wszystko co rozjaśnione musiałam sukcesywnie ścinać. Ale ja mam z natury dość jasne i delikatne więc nie ma co porównywać. Twoje mają świetną objętość.

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...