obserwatorzy

poniedziałek, 19 października 2015

325. Czas na usta! - GR Vision Lipstick 135, koral?!

Hej dziewczyny! :)
Dzisiaj przed Wami szminka, którą kupiłam z myślą o weselu, na którym byłam :)
Miałam brzokswiniowe/koralowe dodatki i takiej szminki szukałam..
Czy znalazłam i czy się spisała dowiecie się za chwilę :D


Golden Rose, Vision Lipstick 135 :-)


Głównie chcę Wam opowiedziec o kolorze, konsystencji i trwałości :)
To u mnie 3 podstawy, przy ocenie szminki :D

Kolor -dość kontrowersyjny i ciężki do sprecyzowania :-)
W opakowaniu jest koralowy, intensywny, wpadający w pomarańcz :-) Na ustach też nie jest jednoznaczny..to taka nieco neonowa, koralowa brzoskwinia w towarzystwie pomarańczy :D!
Inaczej opisać - nie potrafię :)
Kolor jest ciekawy..jeśli lubicie takie odcienie to serdecznie polecam :D Zresztą..można zaskoczyć znajomych zmiennością koloru w zależności od światła, mając na ustach jedną i tę samą szminkę :D


Konsystencja - jest znakomita! Fajnie sunie po ustach, nie jest ani trochę tępa, a jednocześnie nie jest zbyt miękka, jak to czasami bywa np. ze szminkami Celia :) Co nie oznacza, że ich nie lubię..bo lubię bardzo :D
Oczywiście nie polecam nosić w kieszeni, bo wiadomo, że pod wpływem ciepła zmieni swoją konsystencję.
Nie jest matowa, nie ma żadnych drobinek, tworzy naturalną taflę na ustach.


Trwałość - nie jest najlepsza, ani najgorsza. Testowałam ją na weselu, przetrzymała kościół, życzenia..ale podczas obiadu zniknęła bezpowrotnie :p
Ja mam ten problem, że szminki bardzo szybko znikają mi z ust..szczególnie od środka :( Nienawidzę tego uczucia i zawsze zazdroszczę dziewczynom o idealnie wymalowanych ustach w czasie imprezy ;) (ps. jak to robicie?!) 

I jak Wam się podoba?! Jak opiszecie ten kolor?

22 komentarze:

  1. Też mam ten kolorek :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na obiad z reguły jest rosół więc nic dziwnego, że szminka zniknęła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że np. świadkowa spokojnie do oczepin miała na ustach szminkę, nałożoną rano u kosmetyczki :D!

      Usuń
  3. Uwielbiam takie kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ze szminek które posiadam najdłużej trzymaja mi się te od Astor w sztyfcie, takie wysuwane :P Czasami ide na impreze i jeszcze budzę się z nią na ustach bo tak jkaby się w nie wtapia :P Moze ją wypróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będe jakąś kupować to zerknę :*

      Usuń
    2. A zbliża się -50 w Ross więc i ja idę :D

      Usuń
  6. To ta pomadka co o nią pytałam nie!? :D Ładnie się prezentuje u Cb taka niejednoznaczna jest właśnie, ale u mnie chyba nie sprawdziłby się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK :D a czemu? może akurat byś się przekonała :D

      Usuń
    2. bo koszmarnie bym wyglądała w niej :D malo wgl kolorow pomadek pasuje do mnie ;D

      Usuń
  7. Kolor prezentuje się fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ładny, a co do trwałości to wydaje mi się, że zależy od szminki. Niekiedy trzymają się cały dzień, inne tylko kilka godzin. Trzeba znaleźć tę odpowiedniej marki i koloru, która najbardziej "polubi" się z naszymi ustami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) ale też od tego np. jak często oblizujemy usta :D

      Usuń
  9. ładniutka, bardzo takie lubię :) a u mnie też szminki słabo się trzymają ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, powiedziałabym, że taka soczysta malina:)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...