obserwatorzy

czwartek, 22 października 2015

326. Denko - lipiec, sierpień, wrzesień.

Hej! Zapraszam Was na denko :)
Teoretycznie jest ono z 3-ech miesięcy, ale tak naprawdę cześć opakowań jest już na wysypisku śmieci, bo niestety nie zawsze udało mi się je zatrzymać w związku z tym, że nie spędziłam całego okresu w domu :)


Ale nie ma to tamto, lecimy!

1. Tusz Lovely - uwielbiam! Mimo dosc szybkiego wysychania, nie planuję z niego rezygnowac :) Świetnie sobie radzi z moimi rzęsami :)
2. Garnier, krem BB - bubel!! Strasznie zatykał pory, nie polecam!
3. Bell, podkład. Kupiłam go do rozjaśniania, za przysłowiowe 'grosze', okazał się świetnym produktem :)
4. Avon, perfumy Incadessence - ukochany zapach! Ale ostatnio mi się odrobinę przejadł..
5. Bebeauty, zmywacz do paznokci. Bardzo fajny, super sobie radzi ze zmywaniem paznokci.

6. Kallos, Latte - fajna, chociaż mi nieco puszyła włosy, które chyba nie polubiły się z proteinami :(
7. Kallos, Banana - cudna maska! Super wygładza włosy i cudnie pachnie.
8. Joanna, rozjaśniacz w sprayu. Ja używałam go na odrosty i radził sobie dobrze :) Dałam radę pociągnac 2 miechy bez farbowania, a to jak na mnie - ekstra wynik! Chociaż zapach miał okropny..
9. Wellaflex, lakier do włosów - jeden z lepszych!
10. Bebauty, płyn do demakijażu - bubel!!! Całkowite przeciwieństwo wersji niebieskiej!!
11. Rexona, antyperspirant. Przyjemny produkt, jeśli lubicie spray'e to warto wypróbować :)

12. Joanna, farba 212 - ulubieniec od X lat :) Jeśli wrócę całkowicie do blondu, to do tej farby zapewne też :)
13. Gliss Kur, szampon do włosów. Zwyczajny..
14. Schauma, szampon do włosow. Dobrze się pienił, fajnie pachniał, dobrze mył.
15. Avon, krem do rąk - cudny zapach! Działanie też okej :)
16. Cztery pory roku, krem do rąk - ojjj bardzo go lubiłam :) Dobre działanie, fajny zapach, poręczne opakowanie, zamykane na klik, same plusy!
17. Kallos, Omega. Całkiem niezła maseczka :) Ułatwiała rozczesywanie i fajnie pachniała.

I to już wszystko :) Znacie coś?!

17 komentarzy:

  1. Bell też mam ten mat ale dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także koniec końców zawsze wracam do farby Joanna Beżowy blond, dzięki której mam dokładnie taki odcień włosów jaki chcę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółtka od Lovely lubię i aktualnie używam kolejnej sztuki:) Zmywacz z Biedro jest ok, ale u mnie zawsze zacinała się pompka, więc już go nie kupuję. Zielona Rexona strasznie się pyliła, co mnie bardzo denerwowało. Krem z Czterech Pór Roku miałam dawno temu, ale nie polubiłam się z nim na tyle, żeby kupić go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś rozjaśniacz w sprayu Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się akurat ten płyn micelarny z Biedronki sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój bananik też niebawem wydenkuje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mogę zmęczyć maski z Kallosa, już nigdy nie kupię litrowego opakowania czegokolwiek :DD
    Duże denko Ci się uzbierało ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z siostrą na pół i jakoś leci :D Mało tego - naraz miałyśmy 4 litrowe opakowanie :D

      Usuń
  8. zgadzam się,że ten lakier to jeden z lepszych ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz lubię bardzo teraz nawet mam go :) Podkład z bell mam też ale iny chyba i też jestem zadowolona bardzo z niego. Zmywasz bebeauty fajny ale wysuszał ostatnio coś i znudził mi się.. Kallos bananowy ideał! Mleczny nie lubię. Teraz mam wiśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo i jak wiśnia? Czekam na recenzję :) Bo planuję zakup jakiegoś Kallosa :D

      Usuń
  10. Znam tylko maskę z proteinami mlecznymi. Uważam, że jest całkiem fajna chociaż rewelacji nie ma ;) Najbardziej w niej lubiłam zapach, który utrzymywał się na włosach do kolejnego mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten tusz z lovely :) a rexony zuzylam juz pewnie kilkadziesiąt opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam że nie wszystkim przypadła do gustu ta bananowa maska, dobrze że u Ciebie się pisała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w końcu muszę kupić tą zachwalaną maskę bananową :d

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...