obserwatorzy

niedziela, 14 kwietnia 2013

75. wzorek numer 8 i 9 :-)

hej Piękne! :)
muszę w końcu wziąć się i napisać kilka postów na zapas! bo o ile na Waszych blogach jestem codziennie, niemalże w 100% na bieżąco, to z dodawaniem a raczej pisaniem postów nie idzie mi już tak dobrze. Bo to albo nie mam zrobionych zdjęć, albo obrobionych, albo też nie mam wolnego czasu w samotności, bo tylko tak lubię do Was pisać :) ewentualnie jak mojego Chłopaka pochłonie jakaś gra, albo jest zmęczony i ucina sobie drzemkę, tak samo jest z siostrą. O, tylko w takim przypadku. Bo gdy ktoś jest obok i przykładowo wcina mi się między napisaniem jednego słowa a drugiego, lub gdy mam 15-20 minut, to nie umiem, po prostu nie umiem zebrać myśli, nie lubię jak ktoś mnie pogania bo wtedy nie wiem co chcę napisać/powiedzieć. Takie głupie coś :/ Ciekawa jestem czy Wy też tak macie? :)
Ja lubię mieć pewne rzeczy zaplanowane, działać według pewnego schematu. I chyba nie lubię jakiś super spontanów, choć zawsze się zarzekam że tak jest. Jednak chyba niestety, ale nie :-)

Teraz dodaje dla Was 2 zdobienia razem :-) pierwsze robiłam w piątek, a drugie w sobotę wieczorem, już po sprzątaniu :-) 

inspirację dla pierwszego wybierała zaczarowanaa:


to już mój wzorek:


zaś do drugiego tak jak tradycyjnie Kasia:


 a to moje zdobienie:

oba nie gościły długo na moich paznokciach, a szkoda.
niebawem pokażę Wam czym zastąpiłam wzorki :-)

do następnego! :-)
miłej niedzieli!

32 komentarze:

  1. Kwiatki bardziej mi się podobają, są takie subtelne :) Dochodzisz do coraz lepszej wprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wzorki! :) a ten z puzzlami jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci wyszło:)
    też kiedyś robiłam ten wzorek, jeżeli masz ochotę zobaczyć zapraszam:)

    http://adorianna.blogspot.com/2013/02/puzzelkowo.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te puzzle :> muszę w końcu takie zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja uwielbiam bratki! super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci wyszło:)kurcze, masz wprawę kochana:)ja też nie lubię pisać jak ktoś mi nawet patrzy jak piszę:*

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tak samo jak Ty :)
    a wzorki świetne ja ten z puzzlami zrobię chyba tak samo jak ty po 4 puzzle tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puzzle to wyższa szkoła jazdy...świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiez ty masz swietne paznokcie! uwielbiam jak mam dlugiepazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kształt Twoich paznokci! A wzorek z kwiatkiem jest super! Pytałam ostatnio o top coat bo chciałam sobie jakiś kupić, a nie znam się na tym;p
    Pisałam Ci o spotkaniu gdzieś w komentarzu, musiało się zgubić w natłoku;P Następnym razem wyślę Ci maila:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wzorek ;) a Ty masz piękny kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię mięć spokój jak piszę ;) Puzzle fajnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym umieć robić takie kwiatuszki..

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyszły ;)
    puzzle mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jakie boskie te puzzle :) kwiatki też urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. drugie zdobienie jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety tylkona tym zdjeciu jest maly;D w rzeczywistosci mam calkiem spory nosek;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, cóż za precyzyjność! *_* Oba motywy wyglądają fantastycznie, sama nie wiem który podoba mi się bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne oba wzorki :) Ja też lubię mieć wszystko zaplanowane, ale akurat potrafię coś na szybko zrobić itd i wykorzystuję każdą wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. puzzle są mega! :)
    ale na pewno długo zajmuje ich zrobienie ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, te puzzle to wręcz idealne Ci wyszły!
    brawo ;*

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...