obserwatorzy

piątek, 19 kwietnia 2013

77. co u mnie? - mobile mix odc. 5

hej kochane! :)
dzisiaj kolejny post z serii 'mobile mix' :-)
nie trzymam się już wersji 'dwutygodniowej', ale to nic :)



1. mój kąpielowy koczek :D całkiem reprezentatywny
2. przepyszne ciastko z karmelem w środku, który roztapia się pod wpływem gorącej herbaty w kubku, coś niebywale pysznego *_* (swoją drogą ciekawe czy u nas jest coś podobnego :> ktoś coś?)
3. śniadanko 'na ciepło'
4. buziak z rana :*
5. fotka w lustrze :D
6. gyrossssss <3 jest ktoś kto go nie lubi?!
7. przepyszne zestawienie: ciasto krówka + sok pomarańczowy
8. jeszcze moje mleczne pazurki 

a na koniec moja mordka :-)

a co u Was moje drogie? :> opowiadajcie!


55 komentarzy:

  1. Te ciacho to toffinek :-) Tago i Princessa je produkuja :-) I w Aldi tez sa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te Twoje mixy moja śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kochana jesteś śliczna ;*
    4 zdjęcie i ostatnie wymiata :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie mogłam sie powstrzymać żeby nie pomalować ich nowymi lakierami :D
      naprawiać ich stan będę w między czasie dziś zacznę domową metodą bo na necie znalazłam zobaczymy czy pomorze ;)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia ;) Ciasto krówka wygląda przepysznie ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiasz ketchup? na mixie się pojawia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 koczek jest świetny!

    powiedz mi, jaki masz tel.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odp. :)
      właśnie zamierzam kupić sobie tel, też właśnie samsunga mini, ale iii.
      Jesteś zadowolona?

      ale mam oko- rozpoznałam telefon tylko po jego fragmencie :)

      Usuń
  7. Rzeczywiście fajny ten twój kąpielowy koczek. Jesteś na prawdę śliczna wiesz ? Chciałabym mieć taki kolor włosów jak ty. Farbujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj ja tez uwielbiam te wafelki;) w miare tanie i pyszne sa w lidlu;)
    masz swietne usta!;) nic tylko malowac czerwona szminka i czekac na buziaki;D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny ten Twój koczek :) mimo tego, że jest kąpielowy, to wypada też w takim wyjść do ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te ciastko z 2. zdjęcia są niebywale pyszniutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No u nas są takie same ciastka kochana:) są też chyba z czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciastko krówka....ile za nie bym teraz dała :P)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooo masz mój tel ;D a ja wróciłam z Focusa i mam niedowład nóg ! Porażka ;O Jeszcze dolozylam sobie 60 przysiadów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sobie nic szczególnego , taką osłonke srebrną/ metalowa na włosy [http://allegro.pl/hm-hair-cuff-gumka-ze-srebrna-obraczka-nowa-i3174472455.html] tyle że za 6.50 :)

      Bardziej skupialiśmy sie na butach dla mojego mężczyzny :))

      Usuń
    2. A wiesz ze nie zwrocilam uwagii . Ja zlota kupilam dawnoo i polowalam na srebrna i dlugo ich nie bylo. Az wkoncu dostalam :-) zagladaj tam to moze trafisz :-)

      Usuń
  14. ale bym zjadła takie ciacho krówkowe:D

    OdpowiedzUsuń
  15. zaluj ze nie mialas!;D swietna sprawa:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mixy! :) śliczny ten koczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna jesteś :D świetne zdjęcia ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. To ciastko to toffinek :) uwielbiam! :) dostępne w Realu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam je chyba w tesco/auchan kiedyś było na pewno też w małych, zwykłych sklepikach, ale dawno za nim nie patrzyłam, bo kojarzy mi się głównie z zimą. Jak gdzieś zobaczę to dam znać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. są u nas te ciastka, bo miałam już kilka razy :PP
    Na pewno w sklepie Alta, chyba Groszek i Tesco :)
    Mmm widzę, że pyszności jadłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój facet ie lubi gyrosa;/ Dziwny jest^^ Hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 - uwielbiam! U mnie jest to tylko w jednym sklepie. Podobają mi się te koczki, ale nie mogę ich nosić - mam za długie i za dużo włosów. Jak już go zrobię to jest ogrooomny i nie za ładnie to wygląda. Pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, ale z nimi się nie da wygrać żadnymi specyfikami. Skutecznie pomoże np. oczyszczanie twarzy u kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. 8 - urocze pazurki Monia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tofinek! najlepszy roztopiony nad parującą kawą :D

    OdpowiedzUsuń
  26. też lubię z kawką:)))uroczo wyglądasz w koczku:))gyroska tez lubię i ciasto krówkę:)śliczną masz buźkę:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Co to za mleczny lakier? :D Mam słabość do takich.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne pazurki :)
    Zrobiłaś mi smaka na gyrosa - też muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krówka/karmelowiec ♥ najlepsze ciasto pod słońcem i jaka bomba kaloryczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zbyt dużo tutaj smakołyków - oj za dużo ;D ha ha ha



    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny Blog ♥ . Zazdroszczę ; *
    Będę częściej tu wpadać ; ) Obserwuję i licze na rewanż ; *
    zapraszam do sb : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  32. Na moim blogu czeka na Ciebie nominacja - zapraszam do zabawy: http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/04/creative-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również uwielbiam te ciasteczka z karmelem w środku! Są strasznie wciągające :-)
    Siostra przywozi mi je z Holandii, w opakowaniu jest jakieś 10 sztuk.
    Z tego co wiem w Polsce również są dostępne, próbowałam nawet kiedyś naszych rodzimych ale nie umywają się do tych holenderskich.

    OdpowiedzUsuń
  34. ale kusisz słodkościami, Łobuziaro!
    Mi już się z lekka przyjadł gyros ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te ciasto to bym wszamała :D
    A wiesz co, nie wiem czy takie przereklamowane, przynajmniej u mnie w szkole miałam wrażenie, że dużo osób się patrzy ;o nawet 2 nauczycieli i taka koleżanka coś gadali na temat tych spodni, że się rzucają w oczy o.o byłam zdziwiona tą reakcją, no ale w końcu mieszkam w niedużym miasteczku ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciasto na 7 zdjęciu - mmm ;>
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiraci i może obserwowania :)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...