obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

69. odrobinę świątecznie + wzorek numer 6.

hej Kochane! :)
jak tam brzuszki pełne? ja najpierw wciągałam, a potem siedziałam i narzekałam że za bardzo się najadłam :D ale taki urok świąt :)
w międzyczasie cyknęłam kilka zdjęć zanim wyszłam do babci :)
muszę postarać się o jakieś lepsze z moimi butkami, zanim się zniszczą i nie będzie co pokazywać :)




mam też mój nie dość że spóźniony to jeszcze mega nieudany wzorek, do którego inspirację wybierała zaczarowanaa :)

inspiracja:
 

mój wzorek:

tylko nie mówcie że ładny, bo mam oczy i widzę :)
zmyłam go od razu po zrobieniu zdjęcia :D i nie żałuję!

do napisania w następnym poście! :*
                 

52 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz! :) bardzo podobają mi się kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś ładna :D No wzorek taki trochę może nieudany, ale ja bym lepszego na pewno nie zrobiła.. Byłoby gorzej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci w takiej szmince ;) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolczyki i paznokcie również wyszły Ci super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ślicznie ♥ pięknie wyszedł wzorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. moze jakbys miała cieniuśienki pędzelek to by wyszlo inaczej :) ale i tak jest ładnie .


    OdpowiedzUsuń
  7. nie moge sie napatrzec na Towje zdjecia! ;) zbrzydnij troche bo wszystkie wpadniemy w kompleksy :D
    wzorek za bardzo kojarzy mi sie z prezentami na Boze Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pełni się z tobą zgadzam :) Szczególnie z dwoma pierwszymi zdaniami.

      Usuń
    2. dziękuję Wam dziewczyny, to bardzo miłe :*

      Usuń
    3. nie ma za co :) polecam się na przyszłość:P

      Usuń
  8. Piękna jesteś kobietko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się te kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wzorej jest trudny:(śliczna buzia i ten kolorek ust:*

    OdpowiedzUsuń
  11. jesli chodzi o wzorek to dla poprawienia efektu polecalabym uzyc tasmy aby te kreseczki rowno ci wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, lepszego wzorku bym nie zrobiła ;) Zapraszam Cię na rozdanie organizowane na moim blogu: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/03/witam-dziekuje-ze-tak-duza-liczba-osob.html Myślę, że może się skusisz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog :)

    zapraszam tutaj : http://l0ve-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że wzorek to kwestia wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kolczyki od Kasi widzę ;D
    a wzorek wydawał się łatwy a sama chyba najdłużej nad nim siedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolczyki! :)
    Wzorek naprawdę trudny, mi też by się nie udało...

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju, jaka Ty jesteś fotogeniczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety kolor 72 jest bardziej "żywy". Na zdjęciu jest to pastelowa brzoskwinia - modna w tym sezonie, a w rzeczywistości wygląda jak żywa pomarańcz :/
    Z tego co czytałam wiele blogerek wybrało własnie odcień 72 i bardzo się na nim zawiodło.
    Znalazłam taką recenzję:

    http://karodos.blogspot.com/2012/05/vipera-rendez-voux-szminka-do-ust-nr-72.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta dziewczyna pisze, że bardzo wysusza - ja zawsze pod szminkę używam mazidła Nivea malinowego albo miodka z avonu :) dlatego takich efektów nie zauważyłam :)

      Usuń
  19. Śliczne zdjęcia i paznokcie. Obserwuję i Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wyszedł najgorzej, jeszcze troszkę i będziesz w tym profesionalistką! :)
    Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Te buty rzeczywiście bardzo ładne :) Gdzie je kupiłaś? Były jakieś jaśniejsze kolory?

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie kupiłaś buty? Wydaje mi się, że mam bardzo podobne, ale w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo mamo jakie cudne kolczyki!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne fotki, a wzorek wcale nie taki zły :P ja bym lepszego pewnie też nie zrobiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja powiem, że ładne! :D I się nie kłóć, bo wcale tak źle ci nie wyszły :) Mi się podobają, troszeczkę ci ręka zadrżała ale to nie szkodzi :D wprawisz się jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne oczy ;)
    + zapraszam do mnie http://monstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czyli to nie te same - ja kupiłam bodajże w Deichmann... Ale z góry są identyko! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tak to bywa w święta , śliczne okulary

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie, zwykłe klasyczne, tylko gumkę z boku mają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się w ogóle nie lubię w szminkach, dziwnie wyglądam w nich moim zdaniem, ale w takim kolorku bym się zobaczyła z chęcią, ponieważ mamy podobną urodę i może mnie też by pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zachęcam! osobiście bardzo chętnie poczytam takie podsumowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. haha:) spodenki to już mają tyle za sobą, że raczej się rozciągnęły :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam tak ze wzorkami :D Za bardzo mi się ręce trzęsą :P

    OdpowiedzUsuń
  34. widzę małe spóźnienie ;) a masz już nowy wzorek?

    OdpowiedzUsuń
  35. kokardki trochę niewyraźne, ale generalnie pomysł na wzorek super - trochę treningu i byłoby świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oo jak miło, kolczyki ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy pomysł z paznokciami:)
    fajny blog, obserwuję:))
    zapraszam do siebie

    www.mint-bee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne kolczyki :)
    a wzorek, no trochę krzywy, ale ogólnie spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na pazurki, fajny wzór. Muszę zmałpować, choć wątpię, że wyjdzie jak na pierwszym zdjęciu :P
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny kształt paznokci i świetne kolczyki z pierwszego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądasz:) przepiękny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...