obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

73. urodzinowe prezenty i zapowiedzi :-)

hej Kochane! :)
za tego posta zabieram się i zabrać nie mogę! mam tak ułożony plan że poniedziałek-środa nie mam na nic czasu, a od czwartku luzik, bo kończę już przed 11, więc ok 12 jestem w domu i mogę się cieszyć weekendem :-)

za życzenia już podziękowałam, a teraz pora na chwalenie się :)
od siostry:
-podkład z Loreal 'True Match' - którego nie używałam ze względu na dość wysoką cenę :)
- Alterra, maseczka nawilżająca do włosów
- Wibo, lakier Gel Like od Oleski :)
- Nivea, balsam błyskawicznie nawilżający
+batoniki, które już dawno zostały wciągnięte :D


od mojego Ukochanego:
-perfumy Gucci - przepięknie pachną!
-5 kolorów lakierów (GR 'miss selene' i Vipera) :-)
+przepyszna czekolada :D


zoom na lakiery:
soczyście kolorowe, jeden już u mnie na pazurkach :D


od rodziców Toffifee i pieniążki, a od szwagra pyszne łaciate ptasie mleczko :-) om nom nom nom


A dziadkowie zdecydowali że obchodzą mi i siostrze imieniny, no okeeeeeeejka :p

A sama kupiłam sobie ostatnio osławione masło do ciała (pachnące wafelkami :D) od Isany i 2 arkusze filcu, z których mam zamiar zrobić fajne kołnierzyki :D


I to by było na tyle :-)
Osobiście z prezentów jest bardzo zadowolona! :) kosmetyków nigdy dość, a szczególnie takich :D wszystko trafione w gust i o to chodzi :-) Kochani są :*
No i będe miała o czym pisać :-) chociaż i tak mam zaległości :)
Macie coś, lubicie? :)

do następnego! :*

30 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci lakieru Wibo :) Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokazuj potem kołnierzyki, cudne słodycze i te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze jej nie mam ale chce ja zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne prezenty - sama bym takimi nie pogardziła :):) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty, a perfum jestem naprawdę ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten krem do ciała z isany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no to zostałaś rozpieszczona, widać, że udały się prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam masło Isany i Alterę :) i uwielbiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudowne rzeczy i lakierki piękne a masło z Isany muszę mieć i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O chętnie zobaczę kołnierzyki (które uwielbiam:)!
    Perfumy są boskie. I SPÓŹNIONE STO LAT:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prezenty :) ale jako wielkiego łakomczucha moją uwagę najbardziej przykuły te pyszne łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nooo, takie prezenciki to ja rozumiem :))
    ale kusisz na słodkie łobuziaro! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne prezenty :) i ile słodkości :D
    Ukochany ma dobry gust :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam te perfumy..dostałam na 18stke:) ładnie pachną, lecz krótko pachną.

    OdpowiedzUsuń
  15. podkład jest super:)ogólnie bardzo fajne prezenty:*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale bym powąchała gucciego! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o masakra masz moje ulubione perfumy, ja wciąż nie mogę się zebrać żeby je kupić, i masz racje pieknie pachną, obłędnie wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaciate ptasie mleczko ....... *-* :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prezenty! :) to ptasie mleczko jest genialne ♥
    Czekam na Twoje kołnierzyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. same piękności! Zazdroszczę perfum!

    OdpowiedzUsuń
  21. Daj znać jak się podkład sprawdza :) Miałam jego próbkę i był nawet fajny, ale nie wiem jak na dłuższą metę wypada :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow fajne prezenty :) Jak wykończę co mam to chce kupić masełko z isany, więc czekam na Twoją opinię :)

    P.s
    Niedługo u mnie rozdanie lakierów Oleski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. żeby mi ukochany kupował lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione 100 Lat Monia - prezenty zacne-w sam raz dla kosmetykoholiczki:) nic, tylko pozazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...