obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

79. wiosenne pazurki, czyli neonowe cieniowane - gradient.

hej Kochane :-)
ostatnio skusiłam się kolejny raz na cieniowane pazurki, tzw. ombre :-) było to moje chyba z 4 czy 5 podejście i przyznam, że najbardziej udane :)
tym razem użyłam żywych, neonowych kolorków, które dostałam od Misia :-) i zazwyczaj używam tylko 2 lakierów, no bo warstwę 'przejściową' tworzy się mieszając te dwa; ale tym razem znalazłam odcień, który doskonale pasował jako połączenie tych 2 kolorków i nie musiałam mieszać, tylko nakładałam na gąbeczkę kolejno 3 kolorki :-)

oto co mi wyszło:







a lakiery jakie użyłam to:
i jak Wam się widzi takie połączenie? :)
próbowałyście? a może już Wam się przejadł ten trend? :>

do następnego :-*

41 komentarzy:

  1. wooow idealne !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! kolory przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wszystkie 3 kolory i postaram się coś podziałać z ombre, ale nie wiem, co z tego wyjdzie, bo słabo kryją...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne przejscie Ci wyszlo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zarąbiste! o ile nie lubię neonów o tyle twoja interpretacja mi sie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękne ! Strasznie podobają mi się pazurki ombre

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają ! Nie ma to jak wprowadzenie takich kolorów po szarej i długiej zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszły, kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gradient wyszedł Ci idealnie! kolory super (moje ulubione <3 )

    tylko, że to nie jest ombre, a gradient właśnie. Ombre to każdy paznokieć w innym odcieniu tego samego koloru ułożony w odpowiedniej kolejności. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiałam kiedy w końcu ktoś to napisze pod cieniowaniem, które tak wiele dziewczyn nazywa ombre.. z tego co widziałam próbowałaś delikatnie kilka razy ...zaczynając "świetny gradient", teraz chyba Tamit nie wytrzymała. :D Nie to, że się czepiam, bo sama mam ubogi zasób fachowego lakierowego słownictwa, po prostu mnie to bawiło. :D

      Usuń
    2. hihi, rozumiem i nie mam nikomu za złe :D bardzo dobrze, że mnie ktoś poprawił bo nie chodzi tu tylko o to żeby sobie nawzajem słodzić :-) nowa przydatna informacja właśnie została przeze mnie zakodowana :D dzięki!

      Usuń
    3. naprawdę nie chciałam nikogo urazić! większość osób mówi na gradient ombre, ale lakieromaniaczki są na to uczulone :)
      wyszło Ci naprawdę suuuper :)

      Usuń
    4. No wiem, że nie chcialaś.. mnie tez korciło żeby już nie raz to napisać, ale jako początkująca stwierdziłam, że się zamknę.. dziwiło mnie tylko że nikt nic nie mówi.. :) a to w sumie nie jest jakaś krytyka. :)
      Moonique- ja w ogóle się nie znam, o ombre wiedziałam, bo ktoś na blogu kiedyś wstawił posta z dokłądnym wyjaśnieniem i zdjęciami czym się to różni.. generalnie nazywam rzeczy po swojemu.. dla mnie drobinki nie mają nazw, bo nie rozróżniam i dobrze mi z tym.. :d z wykończeń wiem co to piasek:D założyłam bloga z czystej chęci podzielenia się niekoniecznie jakimś wybitnym mani.. dla kobiet, które mają mało czasu, a lakieromaniaczki wybaczają (mam nadzieję:P) moje braki w fachowości i chwała im za to:)

      Usuń
  10. bosko wyszło- mega wiosennie :):) Uwielbiam Twoje mani Moniś ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ombre :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. łooo super wyszło :) świetne, żywe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę bawić się w zdobienie paznokci :) Cierpliwości brak.Masz idealne płytki paznokci *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię efekt ombre :)
    Ślicznie Ci wyszło! Idealne na wiosnę/lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Ja nawet nie wiedziałabym od czego zacząć :O

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne i takie słoneczne:) Mi zawsze brzydkie ombre wychodzi;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam kiedyś, ale średnio wychodziło. Tobie wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne przejście między kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na miniaturce myślałam ze to lakier termiczny, a tu prosze jaka niespodzianka :) Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci wyszło, muszę kiedyś tak spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie Ci wyszło :) ja jeszcze nie próbowałam robić ombre na paznokciach pewnie czy tak by mi ładnie nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne połączenie kolorów i bardzo ładnie wykonane.. mi to cieniowanie coś średnio idzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super, ładne i delikatne przejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ci piękny gradient wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie co to wyszło, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznotki ^^ takie wiosenno letnie

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne, wakacyjne pazurki :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny gradient! Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...