obserwatorzy

sobota, 22 grudnia 2012

36. mikołajkowe paznokcie i inne świąteczne bajerki :)

cześć dziewczyny! :)
pewnie przygotowania u Was pełną parą? u mnie nieco inaczej, ponieważ dzisiaj mama nie dopuszcza nikogo do kuchni, a po domu roznoszą się cudowne zapachy! :)
jednak lepienie uszek i ubieranie choinki zostawiamy na jutro, a więc jutro nudzić się na pewno nie będę! :)
tymczasem ostatnio w końcu skusiłam się na jakieś świąteczne paznokcie:




wczoraj pakowałam z moim chłopakiem prezenty i o dziwo szło mu bardzo dobrze, nawet nie wiem czy nie lepiej niż mi :)




 a tutaj zobaczcie jeszcze mój słodki wystrój na oknie :) do którego przyczyniła się w największej mierze moja mama, która nie może wyjść ze sklepu bez jakiejś ozdoby, może to być firanka, obrusik, kwiatek, kokardka, bombka, lampki na okno, ozdoba na okno, ozdobny świecznik, świeczki zapachowe, motylki na firanki, COKOLWIEK! :) ale musi być :D



a Wam życzę dobrego humoru, nie tylko na nadchodzące święta! :) i udanych prezentów! bo pewnie już w poniedziałek zasypiemy blogsferę wpisami o nich :D
buziaki :*



20 komentarzy:

  1. Mój mąż też w tym roku pakował prezenty, bo ja akurat zaniemogłam :P, ale szło mu bardzo dobrze :)
    okno świąteczne jest super a paznokcie piękne, ale to co najbardziej spodobało mi się to ta półeczka pełna kosmetyków :) jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mikołajkowe paznokcie :)

    pozdrawiam i życzę wesołych

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie, ja nie mam w ogóle takich uzdolnień a szkoda;(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak u Ciebie świątecznie, pięknie! nawet pazurki są takie magiczne, cudo!

    ja pakowanie zaczęłam wczoraj i kończę dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaje cudowne, Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. widze, ze u Ciebie z rozmachem :D ja tez popakowalam, az mi zbraklo papieru :P
    wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma nawet takiej opcji, żebyś się nie zgłosiła :)
    czekam zatem, a teraz życzę Ci Wesołych Świąt :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale bogato przyozdobione okno

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne paznokcie i piękne ozdoby;) Wesołych Świąt!;*

    OdpowiedzUsuń
  10. na oknie bardzo swiatecznie, na paznokciach rowniez ;) wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie zrobię jeszcze raz, być może na walentynki? :) to dam znać ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. super pazurki:)

    weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko jak wyprostuję :) Bo tak to loczki mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wczoraj już widziałam nowy post, gdzie on się podział? ;p

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...