obserwatorzy

piątek, 7 października 2016

394. Piątka hybrydowych stylizacji! (4) (+cienkopis kreślarski 0.1mm)

Hejo! :)
Pogoda już powoli coraz częściej prawdziwie iście jesienna, czyli brzydka ;) Ale dzisiaj świeci piękne słonko, a więc zapraszam na kolejnych 5 moich stylizacji hybrydowych, raczej jeszcze w letnim klimacie :)

1. Na pierwszy ogień mamine paznokcie :) i co my tutaj mamy? Klasyczną czerwień, czyli kolorek  Semilac 027. Na środkowym złoty brokat opalizujący na mnóstwo barw :D A na serdecznym zdobienie - delikatne saran wrap i ręcznie malowane wzorki cienkopisem kreślarskim o grubości 0.1mm.

2.Paznokcie siostry :-) Czerń połączona z różem :) Na serdecznym delikatna syrenka, a na środkowych zdobienie rysowane tym samym cienkopisem. (ps. dajcie znać czy chcecie tutorial co i jak z cienkopisem na hybrydach, bo ja już jeden zepsułam :D)

3.A tutaj moje! Rodzinnie :D Tylko tata się nie dał namówic, a byłoby na czym malować :D
U mnie ukochany 130, 032 i 023. A na to na dwóch paznokciach taki czarny wzorek także ręcznie malowany. Zajęło mi to całe wieki i nie była to najprostsza sprawa, tym bardziej, że musiałam rysować obiema rękami, a jestem leworęczna :p

4. I znowu mamine :-) Te były robione wcześniej i na wyjazd nad morze zrobiłam jej różowe cukierki z efektem muszelki :) Uwielbiam ten efekt!

5. I na koniec moje, zwyczajne, czerwone, klasyczne paznokcie :) Które aktualnie noszę :) Jakoś miałam ochotę na jednolite pazurki :)
Semilac 027

I jak zawsze, dajcie koniecznie znac które Wam się podobają najbardziej, a może któreś w ogóle?
Chętnie też przyjmę wskazówki, nad czym mam popracować :)

31 komentarzy:

  1. Czerń z różem to jest to! Chyba sobie "zgapię" takie połączenie kolorystyczne! :)) PS też jestem leworęczna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze na tym zdjęciu też mi się mega podoba, a zazwyczaj nie lubiłam tego połączenia :D zgapiaj co chcesz :*
      O proszę :D ponoć jesteśmy artystycznymi duszami :D

      Usuń
    2. Tak tak! Artystyczne dusze to my :D :* Zachwycam się tym połączeniem, chyba wiem już jakie lakiery niedługo wylądują na moich paznokciach ;)

      Usuń
    3. Hehe, dokładnie :)
      Cieszę się, pokaż koniecznie :*

      Usuń
  2. Piękne zdobienia, szczególnie pierwsze przypadło mi do gustu. A o pisaczku chętnie poczytam, zamierzam sobie kupić na allegro, tylko ciągle się waham jaką grubość wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, a nie lepiej w zwykłym papierniczym? :) odchodzą koszty przesyłki, a ja swój kupiłam za 5.60 :-)

      Usuń
  3. Przepiękna czerwień na ostatnim zdjęciu :) Każde zdobienie przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2, 3, 4 ,5 <3
    piękne paznokcie, a klasyczna czerwień to najpiękniejsze co może być :)
    pozdrawiam!
    :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje pazurki są najpiękniejsze!!! bardzo podoba mi się ten muszelkowy efekt - nie widziałam jeszcze czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne są pierwsze pazurki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie ze wzorem muszelki i klasyczne czerwone podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2 i nr 5 :) ale i tak wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czerwień na ostatnim zdjęciu to ta sama co na pierwszym?
    Wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) ale na pierwszym zdjęcie robione z fleszem :)
      Myślę, że w rzeczywistości jest nawet ciemniejsza niż na ost. zdjęciu, a szkoda, bo kolor na zdjęciu jest dla mnie idealny :)

      Usuń
  10. efekt muszelki bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę w końcu zrobić ten efekt muszelki bo jeszcze nigdy nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko, piękne stylizacje, wszystkie bardzo staranne i dokładnie wykonane, widać, że masz talent! :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co, nie przejmuje się pogodą za oknem- doprowadza mnie tylko do depresji. Wiec paznokcie nadal maluję na jakieś fantazyjne kolory, chociaz nie juz takie jak w wakacje. Ostatnio nałogowo kupuję lakiery z serii Chameleon z Em Nail. Mam juz prawie wszystkie! Trwałością nie ustępują niczym basicowym lakierom tej marki, więc warto je zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. sama też często nosze jednolite- nigdy nie mam czasu się bawić :(

    OdpowiedzUsuń
  15. 2,4,5 <33
    Oooo i nie wiedziałam że jesteś leworęczna :D

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...