obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

7. pierwsza wizyta w sh + koszula w kwiaty z NY :)


cześć! :) jakiś czas temu wybrałam się z dziewczynami do sh, głównie tak pochodzić 'a nóż coś ciekawego nam w oko wpadnie' :D mi niekoniecznie wpadło bo jakoś nie bardzo umiem tam szukać ale myślę że za drugim razem pójdzie lepiej :p za to koleżanka upolowała dla mnie 2 rzeczy, które Wam zaraz pokażę :D
a Wy jaki macie stosunek do tych potocznie zwanych 'lumpków'? często zdarza Wam się coś upolować?
ja przyznam szczerze, że jeszcze jakiś czas temu wstydziłam się tam chodzić i jak mama mi raz coś tam kupiła to yyy nie byłam zadowolona :p a było to koronkowe bolerko, które w rezultacie wykorzystałam nawet na mojej studniówce w tym roku! - zobaczcie jakie fajne:


 na szczęście teraz moje nastawienie się nieco zmieniło i nie mam nic przeciwko, tym bardziej jak widzę niezłe cudeńka, która udaje się zdobyć innym dziewczynom :D
tymczasem tutaj moje zakupy, za które zapłaciłam niespełna 15 zł


i drugiii
 


oba świetnie wyglądają z bokserką założoną pod spód :) a Wam jak się podobają?
do tego upolowałam śliczną koszulę w kwiaty, w NY -50% :) 
była tylko XS albo L i byłam pewna że ani jedna ani druga nie będzie pasować, bo ostatnio noszę M, rzadziej S, a tu proszę, ta pierwsza jak się okazało nie jest ani trochę za mała!




jestem nią zachwycona :)))
buziaki :*

21 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki:)
    BTW zapraszam na mojego bloga na pierwsze rozdanie. Do wygrania kosmetyki:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli chodzi o mnie, to polowa mojej garderoby, a nawet jej wiekszosc to wlasnie lupy z SH :)

    ten pastelowy sweterek jest po prostu nieziemski! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ciuszki i tak jak u Gosi- u mnie 3/4 szafy to sh :D kocham sh :D wszystko śliczne a jaką miałaś piękną sukienkę wow ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały sweterek jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi sweterek z SH świetny ♥ Koszula z NY też wpadła mi w oko i jakiś czas temu mierzyłam ją nawet, ale stwierdziłam, że poczekam na większą wyprz :) Nie robię zakupów z SH, bo jakoś nigdy nie udało mi się nic ciekawego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta bluzeczkja z Ny ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęć niestety nie ma zbyt wielu, ale jak tylko dostanę to postaram się pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bolerko studniówkowe rewelacyjne. Reszta ubrań też. Ja też dopiero niedawno odkryłam uroki SH i zaczyna mi się to podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. udało mi się już/narazie wygrać 2 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam lumpeksy i moge tam szperac godzinami...zreszta ostatnio pokazywalam swoje zdobycze na blogu...zapraszam jesli masz ochote zerknac...:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu nauczysz się kupować w SH ;)
    Ten sweterek 'dziergany' jest cudny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    web designers in bradford
    hire bike london
    affordable web designers in uk

    OdpowiedzUsuń
  13. No własnie ja nigdy nic nie umiem znaleźć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. w sh mogę siedzieć godzinami, czasami można tam znaleźć tyle świetnych rzeczy że "głowa mała" ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna koszula :)

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy sweterek bardzo mi się podoba ! ;)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...