obserwatorzy

poniedziałek, 29 czerwca 2015

305. Avon, odżywka bez spłukiwania - Advance Techniques - daily shine.

 Hej! :-) Egzaminy zdane!! Zostało jeszcze zaliczenie z seminarium, ale uczyć się już nie trzeba :D dzisiaj był wyniki..iii kamień z serca :-)

Dzisiaj kolejny produkt do włosów:
Avon Advance Techniques - daily shine, odżywka bez spłukiwania do wszystkich rodzajów włosów.
Dobrze wiemy, że jak coś jest 'do wszystkiego', to najczęściej jest do niczego :D..a jak jest w tym przypadku?
Odżywka Daily Shine zapewnia natychmiastowy diamentowy blask. Odżywka bez spłukiwania do wszystkich rodzajów włosów. Działanie: Odżywka pozostawia włosy lśniące, miękkie i gładkie.
Formuła Multi-Shine dostarcza włosom porcję pro-witamin oraz substancji odżywczych, pomaga w utrzymaniu ich odpowiedniego poziomu nawilżenia, a wygładzając łuski włosa chroni jego wewnętrzną strukturę. Dzięki temu włosy stają się bardziej błyszczące, odżywione i zdrowsze.


Moja opinia.
Odżywka zamknięta jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 250ml.
Pojemność jest rzadka..za rzadka! Za każdym razem wylało mi się na dłoń za dużo kosmetyku. Aby było dobrze, to powinna być gęstsza, albo mieć inne opakowanie - z pompką. Ale jest jak jest i za to minus. 
Zapach za to nadrabia w bilansie, bo jak dla mnie jest cudowny!!! Utrzymuje się na włosach i otula mnie pięknym zapachem :) Wyczuwam tu jabłko ale nie tylko..powąchajcie koniecznie :)
Jeśli chodzi o działanie to szału nie ma..mojej siostrze bardzo służyła i z tego powodu się skusiłam. Może chwilowo wygładza włoski, ale efekt nie jest wystarczający. Do tego mam wrażenie że przy dłuższym stosowaniu widocznie wysusza włosy, a tego jak najbardziej próbuję unikać!
Ja używam jej na lekko wilgotne włosy, chociaż producent zaleca na wysuszone, ale i w taki sposób jej używałam.
Nie robi nic fantastycznego, ale jeśli używam sporadycznie to nie mam zastrzeżeń, a mogłabym dla samego zapachu ;)

A Wy ją znacie? Dajcie koniecznie znać, bo ciekawa jestem jak się spisuje u Was!

24 komentarze:

  1. Na moje włosy niestety te szampony i odżywki jakoś nie działają:(

    OdpowiedzUsuń
  2. miło ponownie u Ciebie zagościć :*
    odzywki nigdy nie miałam, ale ciekawa jestem jak sprawdziłaby się u mnie :) z tej serii miałam tylko kilka szamponów i całkiem fajnie działały na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      ooo szampony też się u mnie jako tako spisują :)

      Usuń
  3. nie znam tej odżywki
    jestem ciekawa jej zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i pewnie i tak bym się nie skusiła, bo w sumie dawno nie zamawiałam nic z avon, chyba że zakupy z allegro się liczą :D Na początku myślałam, że to może odżywka którą tak chwaliłaś. Bo coś kojarzę, że jakaś Ci bardzo podpasowała - dobrze myślę, czy znowu mi się pokićkało? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co..nie wiem :D Ale z tej na początku byłam zadowolona, więc możliwe :) Nie ukrywam, że tutaj szczególnie zapach mnie uwiódł, a reszta jak widać..bardzo przeciętna ;)

      Usuń
    2. http://moooni-que.blogspot.com/2014/04/188-avon-advance-techniques-nawilzajaca.html o o tej mówię :D Dobrze myślałam :)

      Usuń
    3. Ale to są 2 inne odżywki :-)

      Usuń
    4. wiem tak jak pisałam ' Na początku MYŚLAŁAM, że to może odżywka którą tak chwaliłaś..' :)

      Usuń
    5. wiem, ale napisałaś potem że dobrze myślałaś, a myślałaś źle, bo to nie ta którą tak chwaliłam :D

      Usuń
    6. nie, nie :D Dobrze myślałam odnosiło się do tego ---> 'Bo coś kojarzę, że JAKAŚ Ci bardzo podpasowała - DOBRZE MYŚLĘ , czy znowu mi się pokićkało? :D'
      zresztą.. nie ważne już xd

      Usuń
  5. Musze wypróbować mam taka tylko ze fioletowa, klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, ale skład to ma fatalny... Substancja zapachowa na trzecim miejscu - tragedia, zero składników aktywnych w jakichkolwiek znaczących ilościach... Ale czego się spodziewać po Avonie? ;)

    Ps. "Pojemność jest rzadka..." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na składach to ja się nie znam :D
      No powiem Ci, że ja niektóre kosmetyki z Avon lubię..fakt faktem głównie szminki/perfumy, ale jednak!

      Haha, już poprawiam! :D

      Usuń
  7. Używałam jej i dla mnie jest nawet fajna. Nic nie przebije u mnie odżywek do spłukiwania, ale kiedy nie mam wyjścia stosuję tą i włosy naprawdę są po niej całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja też głównie takie do spłukiwania używam, ale czasem ratuję się takimi :D

      Usuń
  8. Ja właśnie unikam szamponów i odżywek firmy Avon. Nie sprawdziły się u mnie,a w prezencie dostałam jescze łupież :( :D Gratuluję zdania egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli nic się nie zmieniło - ładnie pachnie i nic poza tym :D Ale fakt, kiedyś sama używałam tych kosmetyków tylko dla zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, konsystencja rzeczywiście nieco dziwna, ale wielkim plusem jest efekt ,,bez spłukiwania". Ostatnio bardzo mi przypadła do gustu takowa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam i byłam zadowolona. włosy mięciutkie i błyszczące, ale... nie do dłuzszego stosowania, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam zaufania do produktów włosowych z Avonu, odżywki jeszcze mogę przeboleć, ale szampony w ogóle się nie sprawdzają u mnie :/

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...