obserwatorzy

środa, 4 listopada 2015

328. Mix różnorodnych nowości z września&października :)

Hej wszystkim :-)
Mamy już listopad, a ja w ubiegłych miesiącach nabyłam kilka kosmetycznych rzeczy oraz ubrań :)
Może coś wpadnie Wam w oko, koniecznie dajcie znać!



We wrześniu jak już wiecie zakupiłam Semilac'i i cały zestaw :D A więc testuję, testuję, testuję :)

Duże opakowanie ulubionej henny z Delia :)

Szampon o mdłym zapachu :) I kremik opalizujący z Ziaji..niestety już powiem, że pod makijaż się nie sprawdza..jest po prostu za tłusty :(

Naszyjnik, kupiony na weselicho znajomych :)

Super, najlepsze kapciuchy z Biedry :D

We wrześniu dotarł do mnie piękny box, który zamówiłam u Egotiste specjalnie dla Pary Młodej :)
Zdecydowałam się na coś innego, głównie ze względu na to, że mój P. był świadkiem i chciałam, żeby to nie była taka zwyczajna kartka, tylko coś innego :)

A taką sukienkę kupiłam właśnie na wesele :) Bananowa, rozkloszowana w wyszywane kwiaty :)

Sukienka, którą dostałam od mamy mojego P. :) Wykorzystałam ją już na poprawiny, ale pewnie ubiorę jeszcze nie raz!

Bluzę Misia, też dostałam od mamy P :) Jest cudna i jaka ciepła <3 uwielbiam ją!!!

W październiku wybraliśmy się na giełdę, głównie po kurtkę przejściową :) Ale kupiłam też szary sweterek, za 42 zł :D

No i kurtkę.. :D Zdecydowałam się na granat :)

A tu szalik, gruby, kocowy, kupiony już na allegro :) Świetnie pasuje do powyższej kurtki, a potem do czarnej też jak najbardziej :)

I tam u użytkownika wybrałam legginsy w kropki, takie po domu :p i skarpetki

I 2 bokserki z super elastycznego, bawełnianego materiału :) Zawsze się przydadzą

Mam jeszcze kilka rzeczy, ale to pokażę już w następnym mixie :)
Wpadło Wam coś w oko? :) 
Mnie zachwycił szalik, kocowy..jest taki gruby i cieplutki mmm, robi za drugą kurtkę normalnie :)

19 komentarzy:

  1. Tez kupiłam zestaw do hybryd, ale z Neonail :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka urocza misiowa bluza! :) a prezent dla młodej pary świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka na wesele jest piękna lubię ten styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną bluzę-misia. Moja ma jeszcze wyszytą mordke :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, bluza z uszami musi być milutka w dotyku, podobają mi się również sukienki :)
    Kartka na prezent rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam hybrydy Semilac! :)
    a szalik wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, uwielbiam takie posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te kapciuszki z Biedry tylko w innym kolorze :)

    PS. Piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sweterek z podobnym wiązaniem jak ma Twój szary :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja znajoma też robi takie "kartki" na różne okazje i wyglądają pięknie :) Widzę,że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne sukienki ;D i ten misiek ahh swietna bluza
    tez jakies 5 miesiecy temu zakupilam podobny zestaw teraz mam ponad 20 semilac'ów... ;D to wciąga ale polecam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co nadal 3 ale planuję oczywiście powiększac kolekcję :D

      Usuń
  12. Obie sukienki piekne :) Swietne nabytki Kochana, niech Ci wszystko dobrze sluzy :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. czarna sukienka i sweterek bardzo moje ;) Te kocowe szale i mi zaczęły się podobać i chyba nawet w szafie mamy taki leży - muszę sprawdzić :) Kurteczka też fajna, a papcie z biedro. też chciałam ale nie było już :(

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...