obserwatorzy

środa, 28 maja 2014

198. Lumpeksowe zdobycze :-)

Hej! :-)
Dzisiaj w końcu obiecany post z ciuszkami, które upolowałam w pracy na sortownii, a więc tak jakby w sh, bo stamtąd lecą prosto do sklepów tego typu :-)
Dopiero robiąc zdjęcia zdałam sobie sprawę, że wcale nie ma tego tak dużo. Co prawda do domu przytaszczyłam wielką siatę, ale nie wszystko było dla mnie :D A wątpie, byście chciały oglądać spodnie od piżamy, albo robocze mojego taty :p
Dodam, że w sobotę znowu idę do pracy i może znowu coś ciekawego wpadnie w moje ręce :D



A więc po kolei..
zestaw kosmetyczek - nowiusieńki :-)
hantelki, do domowych ćwiczeń :D świetne to przysiadów <3
i cienki paseczek z ćwiekami :-)


koszula mgiełka z H&M, bardzo fajna :-) i te złote guziczki..


cudowna ecru baskinka z Atmosphere. jestem w niej zakochana! :-) jest po prostu idealna, leży idealnie..no najlepsza perełka!


czarna koszula w kwiaty, dłuższa. przewiewna. zebrała już wiele komplementów na uczelni :-)


 beżowy uniwersalny sweterek. brakowało mi takiego, pasuje do wszystkiego


bordowe rureczki :-) szkoda, że nie jeansy a takie 'dresowe' ale fajnie leżą

 kolejna mgiełka, tym razem biała :-) szkoda, że ma ściągacz na dole, ale też jest fajna.

 zwykła koszulka w kolorze baby pink, przyda się.

urocza sukienka mini. jest świetnie wycięta i robi mi 'talię' której nie mam :/ .. tył też w kwiaty.


 rozkloszowana sukienka, taka chyba bardziej na lato :-) do sandałków.


koronkowa koszulka, ze złotym zamkiem z tyłu. noszę zawsze do niej łańcuch ze zdjęcia poniżej :D


złoty łańcuch i lakierki <3

I to jeśli chodzi o sortownie już wszystko! :-)
Ale byłam jeszcze w między czasie w moim ulubionym lumpku u mnie w mieście i kupiłam 3 rzeczy, ale zapłaciłam za 2 najdroższe, bo trafiłam na promocję 3za2 :-)
a więc za wszystko zapłaciłam 40 zł.


wybaczcie pogniecenie, ale wyciągnięta z pralki :-) urocza co? kosztowała 20 zł.


spodenki, które dobrałam jako gratis. ale że były droższe od trzeciej rzeczy to za nie zapłaciłam.


bralet/gorset - kupiony z myślą o skórkowej spódniczce :-) specjalnie po niego wracałam i o dziwo nikt mi nie wykupił :D

Poniżej jeszcze portki od 'teściowej', która co jakiś czas mi coś przysyła. Może kiedyś ubiore, a jak nie to będe śmigać po domu :-)

I to już wszystko :-)
Powiem Wam tylko - warto chodzić do takich sklepów :-)
Wpadło Wam coś szczególnie w oko? A może coś Wam się kompletnie nie podoba? :-)
Czekam na komentarze!

Buziaki :*
Lecę robić spaghetti, potem pierwsza miłość i lecę na koło z prawa - trzymajcie kciuki :D

51 komentarzy:

  1. Ale świetne ciuszki wyhaczyłaś! Wszystko w moim typie, przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy, masz oko.
    Gratuluję zwyciężczyni, blisko było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pracy każdy ciuszek muszę dokładnie obejrzeć :D
      może następnym razem :)

      Usuń
  3. ale skarby ! chyba wybiore sie jutro do SH :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde. nigdy nie byłam kupować w lumpeksie, ale czasami jak widzę co dziewczyny potrafią tam znaleźć to chyba też spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Wszystko! Ale ta czarna koszula w kwiaty najbardziej wpadła mi w oko. Musi super leżeć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, ale nie ma co się dziwić skoro miałam do nich tak jakby pierwszy dostęp :) U mnie w SH to bardzo trudno o coś fajnego bez przepychania się i przyjścia w dniu dostawy z rana :/ Już kilka miesięcy nie była :)
    Miałam kiedyś tą czarną sukienkę z kwiatowym wzorem z atmosphere, ale sprzedałam ją, za kościste miałam do niej ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      ale czasem i dostawa jest kiepska :(
      ja mam do niej trochę boczki :/ ale ona i tak je jakoś ładnie uciska :D

      Usuń
  7. o matko ale ci zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki :) również zazdroszczę ;) a baskinka cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne łupy!
    Ja mam identyczną baskinkę z Reserved - jest fenomenalna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie kilka rzeczy :) Samo od dłuższego czasu kupuje w sh w dniu za 1zł i często wyhaczam coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, bardzo udane łowy :D Mnie też się udało ostatnio upolować kilka fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne łupy, najbardziej podobają mi się sukieneczki i gorset ;)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczynam jak zawsze komentować od pierwszych zdań :D
    ale Ci fajnie że znowu idziesz! Weź mi coś :D
    WSZYSTKO WSZYSTKO! mi się podoba :D serio! mamy bardzo podobny gust :) No może gorset nie dla mnie i sukienka mini - też są piękne ale nie pasują do mnie - ale reszta - wspaniałość brałabym wszystko :D Szczególnie podoba mi się koszula w kwiaty, MGIEŁKA biała (*.*) spodnie bordowe - chciałam takie i sukienka w kwiaty i ta bluzka różowo - koronkowa :)
    Żałuje że u mnie nic nie ma :( same dziadostwa :D choć ja w sumie u siebie nie mam sh - jest 1 ale nie chodzę bo nic ciekawego, bardziej mam targ co ludzie tam coś wynoszą swoje to tam nie raz coś się trafi np. koszula z house za 5 zł - za duża na mnie - luźna strasznie ale za 5 zł to daj spokój, co tam jeszcze - koszula miętowa z pull and bear - idealna dla mnie za nią 10 zł chyba i ostatnio bluzka w paski za 5 chyba z new looka, a tak to jakieś tam no name ale rzadko w sumie w porównaniu do Cb. tam coś znajdę :P
    Chyba nie pokazałaś wszystkiego co? :D bo pasek jakieś tam był na 1 zdjęciu a go nie ma :P
    i gratki dla zwyciężczyni :)
    i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to!
      Fajnie, tylko gorzej jak muszę wstać o 5 i od 6 marznąć w wychłodzonej kanciapie :D ale bardzo chętnie Ci coś wezmę! na co masz ochotę? i jaki masz rozmiar? jak coś znajdę to wezmę i Ci wyślę, mówie serio! Tylko nie obiecuje, że coś będzie takiego :D
      Gorset to mój pierwszy taki łup, wymyśliłam do czego ubiorę ale jeszcze tego nie zrobiłam, mam w planach założyć go do skórkowej spódniczki założonej w talii i szpilki, ale to do klubu :-)
      O, to widzisz :D Zawsze jakaś alternatywa! :D To wpadaj do sh, jak będziesz w większych miastach, tam na pewno coś znajdziesz :)
      I pokazuj nowości ciuszkowe, ciekawa ich jestem :-)
      A faktycznie, miałam jeszcze jedno zdjęcia 'z bliska' :D zaraz uzupełnię :D
      Osz Ty moja dokładna czytelniczko :*

      Usuń
    2. Nie co Ty ja tak śmiechałam ;D Nie będę Cię naciągać na koszty Ty sobie pracujesz a nie jeszcze kase na mnie być wydać musiała :P
      ooo to może fajnie wyglądać ;)
      Nie raz jak jestem to ide ale jak widzę ten tłum to po nie całych 5 min. wychodzę :D
      ale to ja Ci zbiorczo mówiłam - z nowszych to tylko bluzka w paski :D a tak to nówki jakieś ;D
      :**

      Powiem Ci że nawet ta forma mi się bardzo spodobała - wygodnie się go używa :)
      Wypróbuję i napiszę ;)
      Ziaje mam rumiankową ale słabiutka, ale Tobie chodzi pewnie o tą słyną 25+? chce ja wypróbować ;)

      Usuń
    3. nie, nie będę Cię wykorzystywać :*
      Zrób koniecznie!
      Kupię go jak tylko skończę 2 co ich teraz używam :P

      Usuń
    4. A różnie zazwyczaj L lub M jeśli chodzi o koszulki itp. bo zależy jaka długość czy za krótka nie jest. na lato wolę luźniejsze bluzki :P
      A spodnie czy sukienki to trudno na mnie znaleść żeby nie były krótkie ;D Bo wysoka jestem :)

      Usuń
  14. Jakie skarby, nie wierzę !! Ale jesteś szczęściarą z tą pracą w sortowni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no nie narzekam :)
      ale 6 zł na godzine to nie jest szczyt moich marzeń :D

      Usuń
  15. ja cos ostatnio mało znajduje, Ty to widze co innego super ten beżowy sweterek za za boga nie moge takiego upolować

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobycze :) Sukienki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciuszki z lumpka super, najlepsza sukienka (obcisła), koszula w kwiaty i biała mgiełka !
    Ja bym chyba nie mogła pracować w takiej sortowni- pół towaru przyniosłabym do domu !
    Naprawdę super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 2 razy tyle odkładam, ale jak przychodzi do płacenia to patrzę co tam mam i niweluje ilość bo bym nic nie zarobiła :(

      Usuń
  18. Boskie ubrania ale polowanie :) świetne sukienki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak warto do nich chodzić warto :D Az nie wierzyłam, że kiedykolwiek doczekam sie tego posta :P Szczególnie zauroczyłą mnie ta bluzeczka baskina ! Jest mega mega mega ! :D Ja chyba jutro sie wybiore :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę się obijałam ale jest! :))
      Mnie też, jestem w niej rozkochana :D mogłabym nosić cały czas :D

      Usuń
    2. No ja mam tak z moja bluzka z napisem american dream bo też pokazywałam w łupach :D Mogłabym nosić i nosić, szkoda tylko że pogoda mi nie pozwala :P Dzisiaj jak pociag mi sie nie opóźni to lece przed uczelnią do lumpka :P

      Usuń
    3. Daj znać czy coś kupiłaś ! :)))

      Usuń
  20. Przepiękna ta baskinka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o jej zazdroszczę wszystko w moim guście sukienki przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. baskinka świetna! i koszula w kwiaty :)
    muszę się wybrać do SH ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. ale perełki udało Ci się upolować :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne ciuchy! Wszystko w świetnym stanie i takie kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  25. super rzeczy, zwłaszcza baskinka i sukienki!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdobycze :D A ta baskina...mmmm

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, genialne zdobycze!
    Koszula w kwiaty i rozkloszowana sukieneczka są śliczne, sukienka mini też rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie ci braletu zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tą baskinkę Atmosphere i ją uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. super gratuluje łowów:) mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...