obserwatorzy

piątek, 14 listopada 2014

241. Koktajle, koktajliki!

Hej dziewczyny! :)
Dzisiaj bardzo luźno.. Lubicie koktajle?! Ja odkąd kupiłam sobie blender kielichowy, to mogłabym je robić i pić codziennie! :)
Mój egzemplarz kupiłam jeszcze w Holandii za 10 euro! I daje radę, ale z twardszymi rzeczami ma niestety problem..za małe obroty. Więc jak tylko się zepsuje to będe chciała kupić coś lepszego :)

W zamrażarce miałam jagody na pierogi, ale się nie doczekałam, wiec wykorzystuję je i dorzucam do każdego koktajlu :)
Dokupiłam mrożone :( truskawki i to z nimi ostatnio najczęściej miksuje :-) często dodaję banany i jabłka, bo je najczęściej mam w domu.


Dolewam albo mleka, albo maślanki, zależy co akurat mam w lodówce.
Ostatnio też poszalałam i kupiłam litrowe opakowanie lodów waniliowych i robiłam z nimi <3 wtedy wychodził jagodowo-truskawkowo-waniliowy mus, pycha! :-)


A jak najdzie mnie ochota na maślankę straciatella, a mam w domu tylko naturalną, to robię ją sobie sama. :D


A Wy lubicie takie mleczno owocowe napoje? Jakie połączenia lubicie najbardziej? :-)

33 komentarze:

  1. Uwielbiam koktajle! :D Ale mi teraz ochoty na jagodowy narobiłaś :D mniam! :D
    Ja najczesciej robie bananowe, bo banany kocham i jestem w stanie pożreć wszystko co bananowe ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie :) Muszę sprawić sobie jakąś sokowirówkę, uwielbiam takie soki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie jest ani sokowirówka, ani soki :D
      Ale apetycznie owszem, jest :)

      Usuń
    2. Zwał jak zwał, soki, koktajle, wszystko przepyszne :D blondynka w końcu ^^

      Usuń
    3. Haha, okejka :* kto jak kto, ale ja Cię rozumiem! :D

      Usuń
  3. Uwielbiam <3 ale pije zazwyczaj latem (bardzo często!) lub wiosna, jesienią baaaaardzo rzadko a zimą to juz wgl. :D wtedy to tylko takie sklepowe jak już ;D ale domowe wiadomka - naj! Ja zazwyczaj robię z truskawkami, ale piłam też np. z porzeczką :) a z borówkami to bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee ja cały czas <3
      To nie borówki, ale podobne - jagody :D

      Usuń
  4. Uwielbiam takie cuda :) Bardzo często koktajl zastępuje mi śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam truskawkowy albo bananowy koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koktajle:) najbardziej trudkawkowy latem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm... pyszności..:) Uwielbiam shake'i:) Tylko ja zamiast krowiego mleko dodaję sojowe. :) Pychotka! :)
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robię zawsze na mleku, albo nawet i na wodzie/lodach mi się zdarzyło jak mleka w lodówce nie było, bo za maślanką nie przepadam. Zwykle dodaję, albo banany, albo truskawki, zależy co się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ubóstwiam wszystkie takie cudowności ! :) aż mi narobiłaś ochoty i dzisiaj sobie zmiksuje borówki z malinkami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie koktajle! A dawno nie robiłam.. muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koktajle, tylko robię je z mleka roślinnego, bo mleka krowiego nie pijam. Nie jest zbyt zdrowe i dorosły człowiek w ogóle nie powinien go pić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie koktajle, szczególnie z truskawek lub z jagód :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam koktajle. Ostatnio szpinak z bananem i jabłkiem mieszam najczęściej ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. blender świetna sprawa:) ja akurat ostatnio robiłam w swoim kawę mrożoną z lodami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOooo mniami, mogłabyś takie pić codziennie <3
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Na wersję z lodami bym się chętnie skusiła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmmm pysznie wygląda ! :)

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden z ciekawszych postów ! :)

    http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam! przeważnie robię z bananem :P ale muszę sobie kupić jagody mrożone, narobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś za tymi koktajlami z mlekiem nie przepadam no chyba, że to truskawki to chętnie wypiję ;) a Twoje jagody wyglądają przepysznie ;) usunąć banana i koktajl idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. AAA, daj mi :)
    mniam...
    narobiłaś mi smaka
    niebawem sobie tez zrobie koktajl :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Jeśli znasz stronę SheInside i masz upatrzony jakiś ciuch, wystarczy że klikniesz w link u mnie i możesz wygrać go za darmo!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/
    Wygrywa aż 10 osób, więc szanse są ogromne :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Blender to świetna sprawa. Sama też korzystam! :) Szczególnie w wakacje jak jest do wyboru tyle owoców. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. MNIAM ! :D aż chyba sobie dzisiaj wieczorem coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio wzięła mnie faza na koktajle :D U mnie również mrożone truskawki, banany, jabłka, kiwi + siemię lniane :D
    Muszę jeszcze wypróbować koktajl ze szpinakiem, ostatnio jakoś na topie są :P

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...