obserwatorzy

piątek, 5 lutego 2016

348. Niekosmetyczny przegląd miesiąca - styczeń!

Hejo!
Zapraszam na przegląd stycznia od strony filmów, muzyki i całej reszty :D

Filmy :-) Było tego sporo..bo aż 9! :D Jak na mnie to naprawdę spoooooro!


Skąd wiesz?
Lisa i George spotykają się w dniu, który oboje uważają za wyjątkowo nieudany. Ona właśnie została wykluczona z drużyny bejsbolowej, jego zaś niesłusznie oskarżono o przestępstwo finansowe.
Zwyczajna komedia, bez szału. Nie utkwiła mi zbytnio w pamięci, więc oprócz opisu nic nie dodam.


500 dni miłości.
Porzucony przez Summer Tom wraca myślami do 500 dni ich związku, by odkryć, co poszło nie tak.
Całkiem fajny..nieco inny film, bo przed każdym fragmentem pojawia się numer dnia, w którym się dzieje dana akcja..
Do tego dni nie lecą po kolei, tylko pokazywany jest jakby z dwóch perspektyw. Najpierw mi się nie podobał, ale potem się wkręciłam i z ciekawością oglądałam do końca..


Do utraty sił.
Pomimo przeciwności losu bokser stara się powrócić na szczyt i odzyskać dobre imię. 
Genialny film!!! W którym nie sposób nie uronić łzy. Pokazuje jak ciężko jest się podnieść, kiedy znajduje się na samym dnie..a jednocześnie, że jeśli jest wtedy ktoś, kogo się kocha to trzeba zrobić wszystko! ..bo po prostu warto!
Film bardzo mi się podobał,  bardzo go przeżywałam i bardzo Wam polecam! :-)


Słowo na M.
Niemający szczęścia w miłości Wallace poznaje Chantry, z którą ma szansę zbudować trwałą relację.  
Bohaterowie ze zdjęcia wyżej na początku się tylko przyjaźnią..ale co z tej przyjaźni wyniknie i czy w ogóle coś to sprawdźcie sami! :)
Przyjemny, lekki film :-)


Nie jesteś sobą.
Młoda dziewczyna zostaje opiekunką śmiertelnie chorej kobiety.
Genialny film! Historia niesamowicie mnie urzekła! Do tego role obu głównych bohaterek jak dla mnie dobrane idealnie! Przemiło się oglądało, mimo że film wcale wesoły nie jest. Polecam serdecznie!!!



Papierowe miasta.
Młody chłopak i jego dwóch przyjaciół wyrusza w podróż, aby znaleźć zaginioną dziewczynę z sąsiedztwa.
Film, który nieco mnie zawiódł..liczyłam na coś lepszego, może dlatego. Byłam ciekawa jak się skończy, ale to nie zmienia faktu, że całość była naprawdę przeciętna.
Ciekawa jestem Waszego zdania w tym przypadku.

W nowym zwierciadle: Wakacje.
Rusty Griswold, chcąc naprawić relacje z żoną i synami, zabiera rodzinę w podróż do parku rozrywki "Walley World". 
Świetna komedia! Wiele zabawnych momentów, można się było pośmiać :D Jak ktoś lubił pierwotne wydanie Griswoldów to to nowsze wydanie też powinno mu się spodobać :D Moi rodzice uśmiali się do łez :-)


Praktykant.
Ben nie odkrywa uroków emerytury. Wkrótce rozpoczyna staż w redakcji strony internetowej o modzie.
Komedia, ale z kategorii tych ambitniejszych :-) Z przesłaniem, które właściwie fajnie podsumowuje plakat filmu. Świetna gra Roberta DeNiro oraz Anne Hathway, uroczej aktorki. 
Film w całości bardzo uroczy. Zresztą wyobraźcie sobie same emeryta, który nagle dostaje się do redakcji zajmującej się modą :D

Czy naprawdę wierzysz?
Dwanaście osób, często wbrew głoszonym przekonaniom, odkrywa moc Chrystusowego krzyża. 
Dobry film! Powiem szczerze, że tytuł pasuje tutaj w 100%!!! Po obejrzeniu, jak i w trakcie widz sam zadaje sobie takie pytanie. Lubię takie filmy, które naprawdę poruszają coś w człowieku, w jego psychice, myślach..
Polecam obejrzec jeśli lubicie filmy z wątkiem wiary/religii.



Warsaw Shore :-)
Obejrzałam już 3 sezony! Został mi tylko 4 :D
Tak mnie to wciągnęło, że na raz potrafiłam obejrzec 4 odcinki pod rząd! Maaaasakra!
Nie jest to może najambitniejsze co mogę robić, ale ja oglądałam głównie dla rozrywki oraz ja jak to ja doszukuję się tam drugiego dnia, analizuję kto z kim się dogaduje a nie dogadywał i odwrotnie. Uwielbiam analizowac zachowania ludzi, sprawia mi to niemała frajdę, więc wiecie..tak się tłumaczę :)
Któraś z Was oglądała?!

Muzyka..



Alan Walker - Faded.
Uwielbiam ten kawałek!!!


Szymon Chodyniecki - Drogowskaz.
Uwielbiam ten głos...

Gadżet, umilacz, smakołyk..

Orzechy i żurawina oraz wafle stanowią u mnie podstawę 'słodkości' dnia codziennego :) Ograniczyłam trochę normalne słodycze i nie jem ich codziennie, a przynajmniej staram się :) Powoli, małymi kroczkami :D

Gadżetem stycznia stała się kosmetyczka z Biedrony :-) Zwyczajna, klasyczna, czarna z uroczym wykończeniem :)

Oraz naszyjnik, z którym nie rozstaję się od grudnia :) Uwielbiam go!

I to już wszystko :-)
Szkoda, że nie wpadła żadna książka na moje konto, ale jakoś nie mogę się za żadną zabrac, powinnam pisac pracę..

Trzymajcie się! I miłego, ostatkowego weekendu!

23 komentarze:

  1. nie jesteś sobą oglądałam, ciekawy film. resztę nadrobię :) bardzo ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te filmy bardzo mnie zainteresowały :) Tylko kiedy ja je obejrzę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe może znajdziesz trochę czasu na relaks :D polecam konto na filmweb, można też na bieżąco śledzić co akurat leci w tv z pozycji na liście 'do obejrzenia' :-)

      Usuń
  3. Ja Papierowe miasta wyłączyłam po 15minutach ;/ film jest tragiczny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z filmów większość jest mi znana bo widziałam/ zaczęłam oglądać, albo przynajmniej o nich słyszałam - mam na liście do zobaczenia ;)
    Papierowe miasta - byłam w kinie może nie był to najlepszy film jaki widziałam an dużym ekranie ale fajny lekki. Do tego lepszy od książki co rzadko się zdarza :)
    Do utarty sił - cudowny!
    Słowo na M - miło się oglądało go, chociaż na poczatku nie zapowiadało się na to.
    500 dni miłości zaczełam ale mnie nudził i wyłączyłam, albo może po prostu byłam zmęczona!? :DD
    Wakacje - a mówiłam o nim juz xd
    Resztę w większości mam do obejrzenia dodaną :)
    A praktykant fajny taki? Dużo osób ostatnio go ogląda i poleca a ja? w sumie jakos nie powiedziałabym że może być fajny :D ale może obejrzę :D
    Drogowskaz - love, love, loveee <3 Słucham do dziś codziennie normalnie :D
    Czy w kosmetyczce widze cienie do brwi essence? Fajne? polecasz? Bo zastanawiam się między nimi a gr ale chyba wybiorę te 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Generalnie mamy podobne gusta w tej kwestii :)
      Hehe ja po książkę nie sięgnę na pewno, Ty mnie w tym utwierdziłaś jak powiedziałaś, żebym nie sięgała :D

      Też tak często mam, że zmęczona i potem film wydaje mi się słabszy niż tak naprawdę był :)

      Fajny! :-) nie jakiś wybitny, ale uroczy :)

      Taaak, dobrze widzisz :D
      Powiem Ci że bardzo fajne! :-) Ale z GR też wiele osób poleca, więc wybierz jak uważasz, bo pewnie oba są niezłe.
      Ja w ogóle myślę nad wpisem o brwiach i wtedy zbiorę wszystko co używam :D 4/5kosmetyków :D

      Usuń
    2. Też to zauważyłam :D Chociaż, powiem Ci że ostatnio trochę zaczynają mnie nudzić romansidła - mam wrażenie że wszytskie dobre już widziałam haha :D A np. kryminały lubię, ale może to chwilowe :)

      Oooo bardzo fajny pomysł :) Właśnie chyba wezmę gr chociaż boje się że nie trafię z kolorem bo będzie za ciemny/za jasny :)

      Usuń
    3. Hehe ojjj na pewno nie :D
      Ja jak już oglądam to często mi się podobają, ale sama jakoś tak niechętnie włączam :)

      A GR to ma pojedyncze cienie tak? Bo tutaj są 2, jasny i ciemny, więc łatwiej dopasowac :)

      Usuń
    4. Ale właśnie trudno trafić na fajny, chociaż czasami się zdarzy :D Będę od nowa oglądać jak skończę - znaczy nadrobie wszystkie sezony teen wolf, a już kończę 4 będę zaczynać dziś :D
      Ja z bratem najczęściej właśnie i teraz jakoś się przekonałam :)

      Tak, pojedyncze - podobno te babki na stoisku dobrze dobierają, ale widziałam teraz je na promocji w jednej drogerii i jutro myślałam kupić. No zobaczę jeszcze :D

      Usuń
    5. A to Ty mówisz teraz o serialach :D to jak to, jeszcze raz nie obejrzałaś wszystkiego a już chcesz cały od nowa :D

      Aaa, no to pewnie :)

      Usuń
  5. Nie widziałam nic.. Ale bardzo chcę zobaczyć praktykanta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rodzinę Griswoldów! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że będę miala, co oglądać:P
    ja też slodkości nie jadam, caly styczen miałam nie jeść, ale niestety sesja zrobiła swoje i od poniedzialku co nieco(większe co nieco) sobie poluzowałam, dzisiaj ostatnie slodkości, a od jutra juz się spinam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak :D
      ja za to przed tymi dniami nie mogłam się opanowac :D

      Usuń
  8. Z filmów widziałam tylko "Papierowe miasta" ale kilka mnie zainteresowało więc zapiszę tytuły i z chęcią obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze nie mam pomysłu co mogę obejrzeć. Już porobiłam sobie zdjęcia Twoich propozycji żeby o nich nie zapomnieć :D Mam jeszcze pytanie... Gdzie najczęściej oglądasz filmy w internecie? Ostatnio żadna strona mi nie odpowiada :/
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to zakładaj profil na filmweb!!! :D Super opcja!
      Najczęściej na cda.pl, polecam!

      Usuń
  10. czyli dobrze, że jeszcze się nie zabrałam za Papierowe Miasta:D na pewno niedługo sięgnę po Praktykanta!:)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...