obserwatorzy

środa, 13 listopada 2013

147. Słodkie paznokcie w dwóch wersjach :)

Hej Kochane :)
Piszę do Was z ogromnym bólem brzucha, który przyszedł chyba w związku z tymi dniami, popijając ciepłą herbatkę i czekając do 18, na mojego P :)

Dzisiaj pokaże 2 słodkie, różowe zdobienia :)

Jedno na krótkich paznokciach, które nosiłam już dość dawno temu, jak paznokcie mi się połamały. 
Wiecie co? Nie cierpię jak złamie mi się jakiś paznokieć, albo dwa, bo wtedy trzeba ściąć wszystkie, albo chociaż trochę dorównać żeby były w miarę równej długości, ale z drugiej strony wtedy te króciutkie paznokcie są dla mnie takie słodkie :D (mam wrażenie że mam szczególnie małą płytkę paznokcia) i nic innego nie przychodzi mi do głowy jak pomalować je na jakiś jasny, najlepiej różowy kolorek :D
I w związku z tym wymodziłam coś takiego..

Czyż nie są urocze? :)

A drugie z nich mam aktualnie na paznokciach :) Jednak w opłakanym stanie i dzisiaj je muszę zmyć :)
Lakier który na nich mam to aktualnie mój ulubiony kolor na paznokciach! Uwielbiam go!
Znalazłam nawet w takiej wersji Essiak i myślę, że mój pierwszy lakier tej firmy będzie właśnie w takim kolorze !!! :)
Na serdecznym paznokciu jest biała baza, pokryta 'paćkami' za pomocą gąbeczki i na to śliczny fioletowy glitter z Chińczyka :)
Całość wygląda tak:

I jak Wam się podobają oba zdobienia? :)
Jak dla mnie są urocze i często maluje w podobny sposób swoje paznokcie :)

Uciekam do łazienki i życzę miłego wieczoru! :)

38 komentarzy:

  1. cudne, jakoś druga wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze mani jest mega słodziutkie :) a drugie też i różowy lakier jest mega piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne oba mani :) ale pierwszy przesłodziutki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam teraz takie tyci pazurki :P łamią mi się,bo często maluję,ale z tego zrezygnować nie potrafię :PPP

    Piękne zdobienia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie urocze te kropeczki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. oba wzory bardzo ladne, ale drugi jakoś bardziej podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie podobają się nróże przede wszystkim ten drugi róż a wzorki miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne :) i jedno i drugie zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :)
    I jedne i drugie sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie słodkie i bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza wersja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie pierwsza wersja ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. druga wersja bardziej mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. druga wersja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście słodko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam to samo, też nie lubię jak mi się jeden złamie albo chociaż te dwa i muszę ściąć wszystkie. heh, wiesz, ja zawsze jak mi się chociaż kawałek jakiś nadłamie to go zabezpieczam mimo wszystko, nakładając tonę utwardzacza ;D ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę urocze, szczególnie te pierwsze mi się podobają <3
    kolaże robię w programie photoscape, znajduję zdjęcia z białym tłem i łączę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te drugie bardzo mi się podobają:) Ja też nie znoszę kiedy złamie mi się paznokieć a ostatnio tak wiele osób chwaliło mi paznokcie że teraz coraz częściej mi się łamią:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o jejku jakie słodziaki ^^ kolor z drugiego jest mega

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze fajne, ale drugie fajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. te drugie paznokcie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten pierwszy mani podoba mi się bardziej :) nie przepadam za różem, ale w takiej formie przypadł mi do gustu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba zdobienia są urzekające, totalnie w moim stylu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne, zaskakujesz mnie!

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...