obserwatorzy

poniedziałek, 9 maja 2016

368. Niekosmetyczny przegląd miesiąca - kwiecień!

Heeeloł! :) Piękną mamy pogodę :) U Was też?
Majówka spędzona w domu, za to ten weekend spędziłam w Gdyni, nad morzem a pogoda dopisała na 100% ! :D
Dzisiaj zapraszam na kwietniowy przegląd :-) 

Książki.. Żadna, ale jest progres :D - czytam!

Filmy..
Pokuta, 2007.
Nie bez powodu pokazuję Wam ten film jako pierwszy - musicie go obejrzeć!!! Nie żartuję :)
Wiecie co? Polecił mi go obcy koleś, na facebook'u, który wypisywał do mnie różne dziwne rzeczy..nie ważne..ważne jest to, że gdyby nie on, to nie wiem kiedy trafiłabym na ten film..ale na szczęście trafiłam!
Nie wierzyłam w to co pisał, ale film zdecydowałam się obejrzeć i bardzo się cieszę, że teraz mogę Wam go polecić!
Lato 1935 roku. 13-letnia Briony Tallis podgląda scenę miłosną między jej siostrą a synem służącej. Interpretacja tego wydarzenia doprowadzi do tragedii.
Dodałabym więcej, zdecydowanie..ale mogłabym  zabrać Wam całą przyjemność oglądania..a tego nie chcę. Wierzcie mi na słowo, że jest genialny! Jest to historia inna niż wszystkie, poruszająca, wywołująca emocje..
Fajną sprawą jest w nim pokazanie dwóch, tak różnych interpretacji jednego zdarzenia, w oczach dwóch sióstr..
No kurcze! Obejrzyjcie i koniecznie dajcie znać! Ja na pewno obejrzę go ponownie :)


Jestem legendą, 2007.
Tajemniczy wirus wymordował lub zamienił w krwiożercze bestie prawie całą ludzkość. Samotny naukowiec Robert Neville poszukuje szczepionki, by odwrócić mutację.
Horror i do tego sci-fi..wydawałoby się, że to propozycja kompletnie nie dla mnie..bo nie lubię ani jednego, ani drugiego..a jednak! Oglądałam kiedyś pobieżnie jak leciał w tv i teraz dałam mu szansę oglądając w całości.
Bardzo dobry film!! Trzymający w napięciu, niekiedy straszny (dla fanów horrorów na pewno - za mało :D), wciągający widza, który ciekawy jest co będzie dalej. Mi się bardzo podobał :)



Kochanie, zmniejszyliśmy siebie, 1997.
Szalony wynalazca Wayne Szalinski i jego niezwykła maszyna do zmniejszania po raz kolejny są sprawcami nieprawdopodobnego zamieszania.
Znacie pewnie ten motyw ze zmniejszaniem/zwiększaniem, bo film ma już kupę lat, a jego wcześniejsze części, jeszcze więcej :D
Przeciętna, taka nie najgorsza komedia :)


List w butelce, 1999r.
Dziennikarka znajduje na plaży list w butelce. Zauroczona jego treścią postanawia odnaleźć autora.
Rewelacyjny, ciepły film..oczywiście nie w całości ;) Lubię tego typu filmy, baaardzo lubię :)


Klik, i robisz co chcesz, 2006.
Goniący za karierą architekt otrzymuje od nowo poznanego sprzedawcy pilota, dzięki któremu może kontrolować różne części swojego życia. 
Nieco głupkowata komedia, jak w większości z Sandlerem :D Ale nadal pozytywna! Swoją drogą fajnie byłoby mieć taki pilot..chociaż bezpieczniej - tylko na chwilę :)

Muzyka..


Feel - Swoje szczęście znam.
Ależ pozytywne!


Natalia Szroeder - Lustra.
Wiem, że oklepane, ale wpadło i mi w ucho :D!


Son Lux - Lost It To Trying.
Fajna muzyka, z niefajnego filmu :p


Dawid Kwiatkowski - Yin Yang feat. Hana
Niezły kawałek..a kiedyś nie pomyślałabym że będe słuchać Dawida :) i akurat będzie na dniach mojego miasta :D 



Gadżet/umilacz/smakołyk..


 W kwietniu często nosiłam taką fryzurkę :) Przekładam jak kucyk, tylko nie do końca i upinam wsuwkami :)


W ruch poszła nowa zakładka :) śliczny, złoty motylek..lubi wypadac z książki, ale jest przecudowna!


Pudding chia <3 z truskawkami - pysznie i zdrowo! Muszę jeszcze wypróbować z mlekiem waniliowym :)

I to by było tyle! Piszcie co myślicie, szczególnie o filmach :D

9 komentarzy:

  1. W takim razie na pewno obejrzę Pokutę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! I koniecznie daj znac jak wrażenia :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam pudding chia na mleku truskawkowym <3 wypróbuj koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny gust muzyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klik i robisz co chcesz widziałam kilka razy :) A Pokuta mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooooo <33
    Co do piosenek feel - byłam wielką fanką za dzieciaka haha :D ale może być :)
    Lustra przejadły mi się że już nie mogę słuchać :D
    Piosenka z papierowych może być :D
    Kwiatkowski całkiem przyjemny :D Wiesz że przez Cb do tej pory słucham - 'Na zawsze' (chyba taki tytuł to był? :D)
    Z filmów znam pokutę - fajna, przyjemna inna warta obejrzenia - klasyk :D List w butelce taki ok - lubię filmy Sparksa, ale jak mówiłam wolę te z młodszymi bohaterami :) Jestem legendą może obejrzę :) Reszta nie w moim guście chyba ;)
    Też ostatnio polubiłam tą fryzurę i często noszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też, ale nadal wpada mi w ucho :D
      Fakt, lustra non toper lecą w radio :D
      O proszę :D to superowo, mi też się na maksa wkręciło
      No chyba nie, wiem, że nie przepadasz za takimi głupkowatymi komediami :D ja czasem oglądam :) bo idę z P. na kompromis :D

      Usuń
    2. znaczy nie śmieszą mnie więc chyba rzeczywiście haha :D Rozumiem :)

      Usuń
  6. piękne paznokcie, a filmy muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...