obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

103. pistacjowe migdałki - czyli o lakierze na paznokciach :)

Hej :-)
mój różowy neonowy lakier w Vipery już ledwo zipie, więc chciałam poszukać czegoś zastępczego i przechodząc obok taniego sklepu, wstąpiłam by coś znaleźć wśród ogromu lakierów, które są tam dostępne :)
oczywiście nie znalazłam czego szukałam, ale za to w oko wpadł mi piękny pistacjowy kolorek w uroczej, małej buteleczce, a że mama i siostra czekały na mnie przed sklepem to poleciałam do kasy, chwytając inny róż, bo jakżeby inaczej :D

nie pokazywałabym go, bo to lakier żadnej znanej marki, do tego za mega kwotę - 1.99 :)
aleee.. jest genialny! :)
kryje już po 2 warstwach, wysycha szybciutko, nie tworzy bąbli ani innych takich cudaków, a do tego ma pięęęęęekny kolor! :) świetnie będzie wyglądał na opalonych dłoniach (o ile moje się kiedyś w ogóle opalą, bo to jedyna część ciała, która nie przyswaja słonecznej opalenizny :(




i teraz same powiedzcie - czyż on nie jest śliczny?! :)

tymczasem uciekam się pakować, bo jadę na weekend do Ukochanego, może w jego towarzystwie mój humor ulegnie pozytywnej zmianie, bo póki co kiepsko.
mam nadzieję, że u Was lepiej, trzymajcie się! :*

41 komentarzy:

  1. na ślicznych paznokciach każdy lakier wygląda cudownie ;D rzeczywiście kolor ma nieziemski !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kształt paznokci! :) I kolor cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, śliczny jest ten kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to nie jest firma HEAN ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to jest lemax :-) sprawdziłam na opakowaniu

      Usuń
  5. ale piękny kolor - idealny chcę go! :D
    a buteleczka przypomina mi lakiery bardzo fajne które też polecam firmy virtual ;) to nie jest ten sam nawet? u mnie one sa po 2,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bomba! :) A kształt paznokci jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ladne paznokcie masz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no troszkę mi podrosły ale i tak Twoje są piękniejsze i dłuższe :)
    A gładko wychodzi bo trzeba czekać aż warstwy wyschną ;) Ja bazę różowo-fioletową już miałam bo na zakończenie malowałam tak paznokcie to na niej zrobiłam niebieską zanim pomalowałam wszystkie to już biały 'krem' nakładłam i później ozdabiałam - nawet nie musiałam czekać po na bieżąco mi wysychały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A o to Ci chodziło ;p To mam tylko 2 z cienkim jeden ze starego czarnego no i jeden nowy z czarnym lakierem. ten nowy dobry to jest tylko do czarnych zdobień, a drugi ten ze starego przekładam do reszty w zależności jaki mi kolor potrzeba to tym maluje ;) Wydaje mi się ze nie potrzebne jest takie kupowanie lakierów specjalnie z cienkim pędzelkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczył mnie ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny , często udaje się znaleźć takie perełki wśród tanich lakierów

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej,cudowny kolorek:)
    zapraszam:
    http://timeforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest przecudowny, ale ja znowu rozpływam się nad Twoimi pięknymi paznokciami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczny własnie takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest dużo ładniejszy niż nie jedne markowe lakiery. Kolor jest cudny, a ty masz piękne paznokcie;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ma śliczne pazurki i lakier też jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor! Strasznie mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kształt! ;)
    zapraszam do siebie domilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam taki kształt tylko mam nieco dłuższe :)
    Ale kolor mnie totalnie zachwycił:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczny kolor i bardzo ladny ksztalt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pasuje mi ten kolor, wszelkie mięty i pistacje są dla mnie przereklamowane, wyjątkiem są martensy pastelowe <3

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to wszędzie powtarzam: uwielbiam miętę w każdej postaci, byle nie na moich paznokciach xD Jakoś nie lubię u siebie pastelowych paznokci :( Za to u innych to i owszem - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolorek, mi ciężko znaleźć jakiś odcień który mnie zadowoli ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula była chyba tylko w żółtym kolorku, było bardzo dużo różnych fasonów i kolorów. Ja akurat wybrałam tą ;)

      Usuń
  24. Zakochałam się w tym kolorze ;p A u mnie nogi wgl nie chcą mi się opalić, smażę dosłownie smaże się na słońcu i nic ;/ dalej są takie jak były

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno u Ciebie nie byłam :(( Pistacjowe migdałki jak to kusząco brzmi:) Kolor piękny, lubię takie pastele, a widzę kształt paznokcia nadal się trzyma w nienagannym stanie :) U mnie już kwadraty średniej długości, ale znowu mnie kuszą te migdały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wygląda! I świetne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  27. jest śliczny! i paznokcie masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale kolor piękny! szkoda, że NN :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny kolor;) i kształt paznokci równie udany:)

    OdpowiedzUsuń
  30. maaaaaam go ! :D:D:D iii jeszcze dwa z tej 'serii'. w moim mieście za jedyne 1zł :D cuda!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny odcień :) Idealna mięto-pistacja!

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...