obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

111. wróciłam! + wyniki rozdania :)

hej dziewczęta! :-)
wróciłam już z wakacji z Złotych Piaskach i niedługo postaram się dodać jakąś fotorelację :-)
napiszę tylko, że było świetnie! wypluskałam się w basenie i w morzu, opaliłam ciałko i porządnie wypoczęłam :-)




tymczasem tak jak obiecałam, mam dla Was wyniki rozdania :-) w końcu..
tym razem nie bawiłam się w robienie losów bo nie ukrywam, że chciałam to zrobić jak najszybciej..
a więc maszyna losująca wylosowała..


gratulacje dla Niki :-) już smaruję do Ciebie maila! :-)
a całej reszcie dziękuje za udział i na pewno za jakiś czas postaram się zrobić kolejne rozdanie :-)

tymczasem uciekam, bo mam u Was masę wpisów do nadrobienia a także i do natworzenia własnych :D

trzymajcie się ciepło! :*

21 komentarzy:

  1. Sprawdzam sobie na spokojnie wyniki, pewna że to nie ja, a tu taka niespodzianka! Dziękuję ogromnie i czekam na wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!:)
    I zazdroszczę wakacji;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach zazdroszczę wypoczynku nad morzem ;)
    Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że urlopik się udał! :*:) czekam na fotorelację:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, niki ta to ma szczęście dopiero! :D
    I czekam na fotorelację kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pobytu nad morzem ;) Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze, śliczne buciki z ostatniego posta,obłędne chyba sprawie sobie podobne do tych białych, bo już każdy takowe posiada chyba, wszyscy mają? bede mieć i ja ;p

    Po drugie, gratuluje wygranej, pozazdrościć,

    Po trzecie, skopiuję odpowiedz od charlotta bo odpowiadałam już dziewczynom, a mianowcie:
    Wypiek? To duża pełnoziarnista bułeczka ze zrobioną dziurą na środku jak na załączonym moim obrazku - to 'WYDŁUBANY ŚRODEK BUŁKI ;) WYPEŁNIONY farszem z ugtowanego kurczaka (pokrojonego w kosteczki/kawałki), mrożonego szpinaka ugotowanego w garnku, z czosnkiem i i kawałkami fety = farsz to całość wymieszana i przyprawiona wedlke uznania, na końcu posypana serkiem żółtym do pieca, i GŁALA, to chrupiącą bułeczkę z farszem szpinakowym i serem :) - bardzo szybkie i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam całkiem niedaleko :)
    Super, że wakacje udane, czekam na zdjęcia i relację;)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)

    część z moich ciuszków jakie kupuje, to z reguły użyte w stanie idealnym ciuchy wyłapane na allegro i w internecie,
    kupiłam Swoje za 45zł, ale podobnież są w kolekcji obecnie jeszcze w zarze za 100zł około, a nóż może jakaś wyprzedaż ?
    wiec mnie sie nie pytać, ja wyłapuje łupki w necie zawsze.Jedynie co nowa z metką bluzka czarna z baskinką z HOUSE za 19,90zł przecenione z 34zł, dostępne różne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dziewczyna ma szczęście ostatnio :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedługo wyjezdzam do szkoly wojskowej:).Koniecznie pochwal sie wakacjami:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na fotorelację bo widzę po pierwszym zdjęciu, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dodaj relacje z bulgarii. ja bylam pare lat temu w zlotych piaskach i byly to najcudowniejsze wakacje na jakich bylam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i czekam na fotorelację ;)

    breath-of-lifee.blogspot.com
    Zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na fotorelację z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie moge sie doczekac fotorelacji :D|!

    OdpowiedzUsuń
  17. Po raz drugi byłam tak blisko :D Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...