obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

159. Świąteczny klimat i strój wigilijny :-)

Witam! :-)
Na początku życzę wszystkiego dobrego w 2014! :-)

Dzisiaj przychodzę do Was w jeszcze świątecznym klimacie, no bo kto powiedział, że kończy się on 26 grudnia? Nikt :D Te piękne ozdoby, lampki i choinki trzymamy w naszych domkach jeszcze spory czas :-) A jako, że nie miałam okazji pokazac Wam wcześniej tych zdjęc to nadrabiam to teraz :-)
Napawajmy się razem tą świąteczną, magiczną atmosferą, którą tworzą właśnie takie małe elementy..

Poniżej ja w wersji mikołajkowej i skrawki świątecznego drzewka <3 które uwielbiam!

Świeczki, obowiązkowo :-) Moja mama jest ich wielką zwolenniczką i pali w każdej możliwej okazji :D

Nietypowe bombki. Jeszcze trochę i uzbieramy całkiem pokaźną kolekcję :) Oprócz pierwszej wszystkie trzy dodatkowo świecą na różne kolory :-)

 A na choince zawisły brokatowe bombki i mikołaje :D

A na karniszach piękne firanki, na specjalne zamówienie mamuśki :D

Nawet drewniany kotek dostał czerwoną świąteczną kokardkę :D

Czubek choinki też został pięknie ozdobiony.

I prezenty..

Pod choinkę zakradły się urocze mikołajki :D

A choinka w całej okazałości wyglądała tak:
 
A ja tak..

Szczerze mówiąc do ostatniej minuty nie wiedziałam co założyc :-) W chwili gdy mamy grzała barszcz przerzuciłam całą szafę i wyszperałam jakieś ciuszki :D
 

I to by było na tyle :-) A jak u Was z tymi ozdobami? Chyba nie schowałyście ich od razu po świątach? :-)

Buziaki :*

49 komentarzy:

  1. Ślicznie miałaś ozdobiony dom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie miałaś ozdobiony dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świąteczny klimat, szkoda, że już po nim :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądałaś:) A tam gdzie bombka w kształcie bałwanka - jacy mistrzowie drugiego planu:D buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post :) super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spódniczka ;) I widać, że jesteście bardzo kochającą się parą - życzę dużo szczęścia ;))

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się spodobało Twoje zestawienie takie eleganckie a plecy Twojej bluzki to już całkowity szał!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi najbardziej podoba się trzecie zdjęcie od końca :)) Romantycznie ;) Bardzo ładnie razem wyglądacie i to dopasowanie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ozdoby nadal wiszą, a co! niech pobędzie jeszcze świątecznie. Powiem Ci, że super wyglądałaś! ładne ozdóbki, jaka piękna para z Was!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna z Was para :**
    I to 3 zdjęcie od końca - ah jak romantycznie ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. moje ozdoby jeszcze wiszą, a że nie jestem zwolenniczką Świąt to nie za często na nie patrzę :>
    a te wszystkie prezenty! :o oddaj! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądałaś i zgraliście się kolorystycznie z partnerem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo prezentujesz się w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne te ozdoby:) ja bym trzymała swoje jak najdłużej:) pieknie wygladałaś i śliczna z Was para:*

    OdpowiedzUsuń
  15. super fotki, bije od nich ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądałaś bardzo bardzo ładnie ;p Tak jak twoje mama jestem fanką świeczek

    OdpowiedzUsuń
  18. ilu ludzi tyle zdań ;) u mnie całkowicie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  19. mrrr jaka fajna Mikołajka! :** Super wyglądałaś :)) Pewnie, że się pochwalę :D Lubię szperać na takich pchlich targach, jedyny minus to taki, że muszę wyjechać o 6 rano już...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mów szybciutko co to masz za bronzer Pani Mikołajowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam te wszystkie swiateczne gadzety <3.Sliczna Mikolajka;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świąteczny klimat. Bardzo ładnie wyglądałaś. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny miałaś makijaż :) a kotek z czerwoną kokardą mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie utrwalone świąteczne chwile :) U mnie choinki jeszcze ubrane, wszelkie stroiki i ozdoby nadal są w domu. Do momentu kolędy! ;) Korzystając z okazji życzę Ci oraz Twoim najbliższym wszystkiego cudownego w każdym dniu nowego roku! Wiele radości, zdrowia, miłości i uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna z Ciebie Mikołajka :)
    Wszystko pięknie miałyście ozdobione :) u nas ozdoby są tak do końca stycznia :)


    A co chodzi o towar, to bierzemy z Irlandii, Szwajcarii, Anglii, Szwecji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna spódniczka Kochana! :) Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosków, sama niestety nie zasłużyłam na blond od Matki Natury. :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz na Essie jest promocja w Super Pharm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie i świątecznie! :) wyglądałaś rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorowo :)
    Lubie wszelkie świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja mama dokupiła w tym roku kilka nowych bombek w fabryce bombek, różne kształty, kolory :) ładnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądałaś, a jacy zakochani ♥ Śliczna wycięta bluzka. U mnie też komoda stoi obok choinki, a może jednak choinka obok komody :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie Ci w czapce mikołaja :) Masz nieskazitelnie wyglądającą skórę- zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. haha to zdjęcie jest cudowne:D ja też mam trochę takich, lubię je oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny wystrój :)
    sexowny z ciebie mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny klimat ;)
    Ślicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Postaram się, a nawet powiem więcej że planuje kolejny wpis na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To dodawaj zakładkę :) Przecież możesz ją uzupełniać jak już będzie stworzona jak ja :)
    A jak zrobiłaś taki ładny przycisk 'szukaj'? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. w takim razie cierpliwie poczekam :*
    świetnie wygląda właśnie ten przycisk, no nic może znajdę na necie gdzieś albo cos :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia, ojej a ja już mam rozebraną i schowaną choinkę ! właśnie Sobie uzmysłowiłam, a tu takie świąteczne zdjęcia :)) eh.. święta chaos krzyk i po świętach .. jak to leci czas, i już nowy rok.

    Skarbie, udanego 2014 roku życzę ! ;*

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądacie i ładne ozdoby choinkowe :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...