obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2014

161. co u mnie? - mobile mix odc. 10

Hej dziewczyny! :)
Dzisiaj kolejny post z serii 'okiem mojego telefonu' :D Aż wstyd się przyznać, ale ostatni post tego typu dotyczył lipca i sierpnia, więc od września uzbierało mi się muuuuuuuultum zdjęć :)
Także pokażę Wam co u mnie słychać w ostatnim czasie, a Wy piszcie co u Was! :)


Praca na sortowni, gdzie wygrzebałam multum ciuszków (post TUTAJ) i cuda jakie znajdowałyśmy z koleżanką, oprócz ciuszków :D
To pierwsze to ochraniacz na męskie narządy lub też powiększacz :> A co! Tylko my możemy nosić push-up'y? :-)

Niżej mój przesłodki chrześniak, który jest teraz niezłym łobuzem :p
Przepyszne żelki i inne słodkości kupione na wagę w markecie :-)
Następnie blogowanie i przepyszna herbata w ulubionym magicznym kubku a także nauka na uczelni, standardzik :-)

Jesienne outfity uchwycone kolejno w autobusie, na przystanku, w sklepie i znowu na przystanku :D

Mój Miś :-) i dawka kalorii, którymi mnie rozpieszcza :-) kochany jest :D Choć w gwiazdkowym prezencie nie dostałam żadnej słodkości bo stwierdził, że wolał nie kupować jak mam potem narzekać, że jestem gruba :D haha, dzięki Kochanie :*
Czekolada malinowa - pychota! Kupiłam teraz inną, wiśniową i też jest smaczna :)

Tutaj kolejna dawka słodkości, które ostatnio trochę ograniczam :-) I nie, nie jestem gruba :D Zawsze chciałam przytyć i udało się, jednak teraz pora na ujędrnienie ciała i wyrzeźbienie nieco niektórych partii.

Poniżej znowu nauka na uczelni, z średnio dobrą czekoladą z maszyny :-) Ale lepszy rydz niż nic :-)
A jak nauka to i relaks, a co najbardziej odpręża oprócz kocyka i filmu/książki? Malowanie paznokci :D

Tutaj jeszcze wypad na pizzę, mój P. się uparł na 60-cm, ja zjadłam 2 kawałki, on 3 i na tym koniec :p ale był taaaki głodny :-)
Do tego taka mała anegdotka :-)
Wczoraj będąc w sklepie spotkaliśmy kolegę mojego P. z dziewczyną :-) No i standardowo rozmawiamy, czy ładna (zawsze pytam, bo ciekawa jestem co powie :D) i on na to: eee, taka sobie, za dużo tapety ma. A ja na to: a ja nie mam? I przysuwam swoją buzię do jego w odległości 2 cm, a on na to: Nie, u Ciebie to chociaż widać naturalne rumieńce :-)
A ja w śmiech!!! :D Naturalne rumieńce?! Toż to bronzer! Bez niego mój makijaż jest niekompletny :D Do tego zdarzało się, że mówił do mnie 'Ty mój brąziku', kiedy w momencie wyjścia leciałam do łazienki i mówiłam, że muszę nałożyć bronzer :-) A tu proszę, taka GAFA, oj zapamiętam :p

Tymczasem życzę Wam udanego dnia! :*
Piszcie co u Was słychać!

38 komentarzy:

  1. narobiłaś ochoty tymi słodyczami i pizza, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oOOo też mam podobny magiczny kubek :))
    Haha, my też często zamawiamy ogromna pizzę, bo Mąż jest baaardzo głodny, a później jakaś część zostaje niezjedzona :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje jesienne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix i taaaki pyszny :p mniam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny mix :) Duuużo słodkości :D Heh, widocznie nie przesadzasz z make-upem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnóstwo zdjęć:) i tyyyle słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie martw się, mój M. też mi tak powiedział, że mam cudowne różowiutkie naturalne rumieńce, a to był róż:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Faceci są niesamowici, naprawdę :P
    Moim zdaniem jak ktoś nieumiejętnie dobiera kosmetyki, to nawet najmniejsza ich ilość sprawia wrażenie tapety ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjecia :)! Meski push up mnie powalil ;P Anegdota z naturalnymi rumiencami super ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, ile słodkości bronzerku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mix fantastyczny :) Bardzo takie lubię, ale póki co sama mam problem z zabraniem się za niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny mix! Narobiłaś ochoty na te ciasteczka :D Ale nie mogę jeść, bo od stycznia realizuje postanowienie:)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę świetny ten kubek!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka pizzaaaa :o
    uczelnia... ehhh ... mnie jeszcze zostały dwa egzaminy (jak dobrze pojdzie) i ferie! Ohhh, nie mogę się doczekać! mam już dość tej ciągłej nauki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah Ci faceci :D Czekolada malinowa? Nigdy nie piłam, chyba się skuszę:) A co u mnie? Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Niby w sesji mam tylko jeden egzamin, ale co z tego jak teraz mam po 3 kolokwia na dzień. Już nie mogę doczekać się ferii w lutym bo póki co to ze mnie chodzący kłębek nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  16. biała czekolada!!! o nie, lecę zaraz do sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  17. to przepraszam, źle przeczytałam ;D rozbawił mnie ten ochraniacz hahahahaha :D
    no ale masz racje, czy tylko my możemy nosić push-up ;d nieee.. chłopacy też noszą ochraniacze albo skarpetki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. haha ja też zawsze pytam Łukasza o wygląd innych dziewczyn i też zawsze słyszę, że nie podoba się bo za dużo tapety :P faceci :P

    a co do Twojego sobotniego pytania, były u mnie siostry cioteczne :)

    Nie wiedziałam, że są powiększacze dla facetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha anegdotka dobra, uśmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny splot wydarzeń, przyjemne są takie posty, oby więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe ach Ci mezczyzni... :D .Co do pracy to wesólo tam musicie miec,powiekszacz mnie ujal xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha to coś na męskie genitalia mnie powaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis! bardzo ciekawe zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż bez bronzera to nie makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. które 2? którymi tak Cię zachęciłam :D Mogę jak coś podoac tez Ci linki online za darmo bez limitu :)
    Ostatnia piosenkę oglądałam - pięknyy ^^ nie napisałam o nim tylko dlatego bo pomyślałam - powiedzą że miley circus oglądam xd
    Chodzi Ci o wciąż ją kocham? - widziałam też świetny :D
    Widzę że mamy podobny gust filmowy jak masz jeszcze jakieś propozycje to pisz mi koniecznie choc juz na mojej liście jest juz 100 filmów które chce oglądnąć xd minus jakieś 16? co widziałam ;D Teraz akurat mam ferie to będę nadrabiać ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. now is good na prawde warto :)
    hmmm to wymienię Ci na razie wstępnie które chce obejrzeć :D Oskar i pani róża, szczęściarz, chłopiec w pasiastej piżamie, list w butelce, ps.kocham cie, bezpieczna przystań, 7 dusz, nietykalni, odrobina nieba, bezcenny dar - trudno wybrać ze 100, ale te należą do tych które chcę najbardziej zobaczyć - więcej powiem jak juz oglądnę - bo było kilka takich filmów które chciałam oglądnąć bardzo np. pamiętnik a mnie rozczarowało, a lepsze były te co chciałam mniej zobaczyć np. cindirella story :D
    Znasz któryś z Tych? :)
    I trzymam kciuki na sesji za Cb. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz oglądam właśnie szczęściarz - i też bardzo fajny, a ps.kocham cie właśnie jutro zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie wpisy!!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam miksy, ale Ciebie za zdjęcie pizzy ani troche :( !

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...