obserwatorzy

niedziela, 19 stycznia 2014

162. Paznokcie - pastelowy róż od P2 :-)

Witam Was :-)
Lakiery P2 marzyły mi się od dawna! W sumie odkąd tylko zaczęłam o nich czytać na blogach i odkąd zobaczyłam te rozbielone odcienie :-) Mniam!
Szczęście uśmiechnęło się do mnie w momencie zatrzymania maszyny losującej na moim nicku u Anety, dzięki której jedna sztuka wpadła w moje ręce! :-)

A więc oto on: Lakier P2, o numerku 010 little princess. (urocza nazwa, czyż nie?)


Do tego wpisu zabierałam się 2 razy, stąd też będą zdjęcia z dwóch różnych dni w odległości kilku tygodni :-)

Pokrótce o lakierze:
Buteleczka zawiera 12 ml lakieru, sporo. Jest wykonana z grubego szkła i zajmuje trochę więcej miejsca niż zwyczajny lakier o pojemności 10 ml :D
Kolor to piękny pastelowy, rozbielony róż - CUDO! Na paznokciach wygląda obłędnie! :-)
Lakier posiada gruby pędzelek, a ja takie bardzo lubię. Dwa razy maznę paznokcia i gotowe.
Konsystencja nie jest przesadnie rzadka i dobrze mi się z tym lakierem współpracuje. Nie miałam problemów z zalewaniem skórek.
Co do krycia - tutaj także miłe zaskoczenie. Dwie warstwy w zupełności wystarczą. Nawet jedna całkiem nieźle kryje, ale tworzy przy tym smugi, więc prosi się o dołożenie jeszcze jednej.
Trwałość trochę ciężko mi ocenić. Lakier mam na paznokciach drugi raz i w każdym przypadku, już po 2 dniach spotkałam się z odpryśnięciem, jednak tylko na paznokciach palców wskazujących. Pewnie jest to efektem częstszego używania akurat tych palców, bo na pozostałych utrzymuje się jakieś 4-5 dni. 
Wysychając pozostaje lśniącym na paznokciach i nie trzeba nakładać żadnego top coat'u. Schnie całkiem przyzwoicie i nie zdarzyły mi się żadne 'odciski'. Serdecznie polecam!
Ja na pewno skuszę się na inne kolory! Wiem, że niektóre sklepy internetowe je oferują więc przejrzę z przyjemnością.

I jak Wam się widzi? :-)
Jakie macie doświadczenia z tymi lakierami?

Trzymajcie się :*

32 komentarze:

  1. śliczny kolorek, bardzo lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest bardzo ładny :-) spodobał mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kolor :D i z tymi cyrkoniami wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że go masz!
    Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego od p2 :/ Piękny róż, taki już wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor, a te zdobienie! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz paznokcie, uwielbiam różowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny róż ! Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą serię lakierów P2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny rozbielony róż - choć ja mam z 3 lakiery w podobnych odcieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek... ŁADNIE WYSZŁO

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze powiedziawszy sama nie wiem jakby to miało wyglądać, jeszcze nie gadałyśmy o szczegółach ;) czy bezinteresownie? wbrew pozorom są jeszcze tacy ludzie :) a ta Pani może ma do nas jakiś sentyment bo od samego początku chodzimy do nich, zawsze z daleka już do nas macha i się cieszy :) a najfajniejszy jest jej mąż Włoch, musiałabyś go poznać, nie mówi nic po polsku a zawsze podchodzi do stolika i coś gada :P jak będziesz kiedyś w Zamościu koniecznie musisz tam zajrzeć a przy okazji pisz do mnie to się spotkamy bo ja mam do nich 5 minut drogi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek idealny ;]

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolo9r, chociaż nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mają tam pyszną włoską pizze na bardzo cieniutkim cieście, podawaną z oliwą.. pychota, ravioli, spaghetti z boczusiem, które uwielbia mój mąż :) można naprawdę dobrze zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten odcień różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam lakiery p2, a ten kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny ! uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny lakier i ciekawie połączony z tymi cyrkoniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny, cukierkowy kolorek:) ale do takich emalii trzeba mieć idealny kształt, a Ty masz piękne migdałki paznokietki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale on się pięknie prezentuje na pazurkach! :o

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny delikatny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam takiego odcienia lakieru od miesięcy - piękny :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...