obserwatorzy

czwartek, 19 marca 2015

280. Kulinarnie - łazanki z kapustą, kiełbasą i pieczarkami :-)

Hej dziewczyny! :-)
Ciasta to nie jest moja mocna strona..wolę zdecydowanie jakieś wytrawne potrawy, bo robi mi się je przyjemniej :-)
Ostatnio naszła mnie ogromna ochota na łazanki! I to ja objęłam rolę kucharki w kuchni :-)


Wyszły pyszne..choć trochę mało kwaśne, bo za mocno wypłukałam kapustę :(
Do upichcenia obiadu potrzebujemy..
Opakowanie makaronu, cebula, kiełbaski, pieczarki, kapusta kiszona i oczywiście przyprawy! :-)
Pieprz, sól, majeranek..

A dokładniejsze proporcje macie w linku poniżej, bo tam też jest przepis, z którego korzystałam :-)
TUTAJ


Lubicie łazanki?! :)

18 komentarzy:

  1. dawno ich nie jadłam, narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za łazankami, bo zawsze są w nich pieczarki, albo inne gdyby których nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie lubiłam a teraz lubię tak jak i sałatki warzywne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham łazanki w wykonaniu mojej mamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam łazanki a te wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też je uwielbiam ! :) Fajnie, że mi o nich przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis! Uwielbiamy lazazanki <3 może wspólna obserwacja? My juz obserwujemy ;* Buzka

    OdpowiedzUsuń
  8. ja łazanki robię z samą kapustą:P ale ciekawa propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja łazanki lubię tylko zimą i dosyć rzadko je jadam :) U mnie wersja bez mięsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię łazanki, Twoja wersja jest bardziej 'na bogato' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię bardzo :) Ale w wersji wege - bez mięsa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam łazanki! Po Świętach mama dała mi kapustę z grzybami, ugotowałam sobie do tego makaron łazankowy - niebo w gębie! Łazanki biedronkowe też są smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż uwielbia kapustę w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem na redukcji !! nie moge jesc takich kuszacych pysznosci !
    ;*

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...