obserwatorzy

czwartek, 20 lutego 2014

170. Zdobienie - pastelowe kwiatki :-)

Witam! :-)
Za każdym razem jak jestem zmuszona spiłować paznokcie na krótko, to lądują na nich zazwyczaj jasne kolorki :-) Takie już mam zboczenie, po kiedyś wiecznie krótkich paznokciach (obgryzanie), że pasują do nich wyłącznie jasne barwy..
Ale dlaczego mam sobie odmówić jakiegoś delikatnego zdobienia? :)
Siedząc tak i wpatrując się w te moje 'ogryzki' :p wy myśliłam, że wylądują na nich delikatne kwiatki :-)
Z efektu jestem bardzo zadowolona!



A oto sprawcy całego zamieszania:

Jak Wam się widzą?
Mi ten rodzaj kwiatków bardzo przypadł do gustu i pewnie jeszcze nie raz będą takie u mnie 'kwitły' :-D
Buziaki!

36 komentarzy:

  1. Śliczne :) Kocham pastele, te jasne barwy przepięknie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej super efekt!!!Naprwde!Myslalam ze to naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ;) Też myślałam, że naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie zdobienie, niezwykle wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych paznokciach:))) Nie mam ręki do zdobień, nie mogę się doczekać jak lakier wyschnie,a co dopiero żeby robić zdobienia....Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki jak naklejki! :) Cudowne ;)
    Gdy mam krótkie paznokcie to też stawiam tylko na pastele :D

    Moni mam nadzieje w takim razie że zostaniesz z nami w teamie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak kochana w ankiecie tam chodziło mi 1 na 2 tygodnie tylko pomyliło mi się ;c juz dałam edit do posta bo w ankiecie nie mogę nic zmieniać :D Tak mi sie wydawało w ankiecie że to Ty :p
      I raczej tak właśnie będą dodawane bo my z Ania tez tak myślałyśmy :)
      i dziękujemy w takim razie ;*

      Wiesz co ja u siebie też patrzyłam i widziałam tylko jeden piaskowy ale taki bordowy ciemny pod brąz i mi sie nie podobał :( Ale jutro ide do sklepu 'wszystko po..' bo nowy otworzyli u mnie i moze tam coś znajdę :)

      Usuń
    2. Napisałam właśnie Ani - dam Ci znać jak juz zdecydujemy :)
      W sumie na początku marca mam matury próbne więc nie wiem jak to będzie - zobaczymy :)

      Dam znać - wczoraj fany lakier mi przyszedł z rozdania Life 21 - taki jak JJ z GR sie mi kojarzy :) Ostatnio polubiłam takie glittery właśnie brokatowe :)

      Usuń
  7. ślicznie wyszły te kwiatuszki :) a ten jasny róż jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kwiatuszki, wiosenne :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne delikatne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj przepiękne ;-)))
    kolorki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moze kiedyś pokażę go w zdobieniu :)
    o mamo :o przepraszam - taka żem nie ogarnięta :D za dużo obowiązków za mało snu chyba :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny mani, fajne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pastele zawsze są spoko :D ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Romantycznie i delikatnie, tak jak lubie :) Piekne :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądają :) uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja uwielbiam takie urocze kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale delikatne! :) Ja niestety lewą ręką najprostszych rzeczy nie umiem malować, i przez to nie zdobię paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne! :) Lubię kwiatki n paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przez dłuugi czas miałam strasznie długie paznokcie, bo z takimi czuję się najlepiej, a jak zmuszona byłam do obcięcia to czułam się jak bez ręki xD nic nie mogłam zrobić na początku xD ale też jestem zwolenniczką jasnych kolorów na paznokciach, np na czerwono maluje ttlko jak mam długie a paradoksalnie ciemnych kolorów powinno się unikać przy długich szponach ;) ale kwiatuszki pastelowe są urocze ;) jak by mi się chciało to sama bym takie sobie zrobiła xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, pastelowe kolory. Kwiatuszki też chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...