obserwatorzy

piątek, 21 lutego 2014

171. Zdobienie - neonowe kwiatki :-)

Cześć! :)
W poprzednim poście widziałyście moją propozycję pastelowych kwiatków, a jako że ja lubię i neony to powstała druga propozycja, nieco bardziej podkręcona kolorystycznie :D
Do tego paznokcie na palcach serdecznych całe pokryłam brokatem w kolorze zbliżonym do kwiatków, efekt bardzo mi się podoba :D


 Sprawcy zamieszania:
Myślę, że ta wersja znajdzie mniej zwolenników, niż poprzednia :-) Ale zapytam - jak Wam się podobają? :)
W przygotowaniu mam kolejną pastelową propozycję :D

37 komentarzy:

  1. Chciałabym tak umieć... prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co racja to racja - wolę pastele :) Ale to nie zmienia faktu że i tak są piekne i mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wersja bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem za pastelami ale ta wersja też jest całkiem całkiem :) szczerze mówiąc to bardziej skupiałam się na dokładności wykonania niz na kolorystyce bo jestem pod wrażeniem jak udało Ci się idealnie zrobić wzorki na obu dloniach!? ja to zawsze na prawej mam straasznie nabazgrane xD

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi podobają sie obie wersje!:)Te kwiatki idealne Ci wychodzą!;)Tez bym tak chciała..

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne paznokcie :) uwielbiam neony i kwiatowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kwiatuszki wyglądają uroczo! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie kolorystyczne idealnie wpasowuje się w mój gust ! :) Muszę się zaczaić na tego flormara piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne Ci te kwiatki wychodza :) Ja kiedys malowalam rozyczki, jednak ostatnio nie moge znalezc czasu na zdobienie paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna kolorystyka, lubie to ;p a kwiatku urocze

    OdpowiedzUsuń
  12. aaale piękne! podkradnę Ci ten pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kciuk i środkowy wyglądają świetnie - idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdobienie, wprowadza wiosenny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. obadałam rękawiczki! jak nie wpadnie mi nic innego to coś czuję, że Lubemu Mikołaj je za rok przyniesie, haha :D
    A kwiatki próbowałam dzisiaj zrobić, ale nie wyszły mi nawet w połowie tak ładne jak Twoje! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. takie kolory na paznokciach swietnie wyglądają;-))
    efekt idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardziej podoba mi się ta wersja niż poprzednia, ale to dlatego, że lubię wyraźne paznokcie:) i mimo że tamte tez były piękne, te mi bardziej pasują. zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lakiery od Flormar :) a całe zdobienie jest przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem w szoku ze z tak prostych rzeczy potrafisz wyczarowac takie cudenko :))

    victooriaa.blogspot.com zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor lakieru z Flormar jest piekny!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No super masz te paznokcie, az milo patrzec ze masz ta pasje i kochasz to co robisz, widac ze sa one robione z sercem!
    Ja natomiast nie miala bym chyba cierpliwosci do takich az detali, aczkolwiek rowniez kocham eksperymentowac z kolorami / wzorkami!

    Bardzo dziekuje za odwiedziny i komentarz ktory po sobie zostawilas!

    Pozdrawiam i Zapraszam ponownie :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  22. przesłodkie te kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem jak najbardziej na tak - nie dość, że urocze kwiatuszki, to jeszcze w neonowych barwach - super :D

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...