obserwatorzy

poniedziałek, 3 lutego 2014

166. Grudniowo-styczniowe nowości kosmetyczne.

Cześć! :-) Postaram się tu bywać częściej, tym bardziej, że czekają mnie 2 egzaminy (w środę i czwartek) i jeśli pójdą pomyślnie, to będe się cieszyć woooooolnym, tak jak chyba większość z Was :-)

Dzisiaj pokaże co mi ostatnio przybyło :-) W sumie większość ze stycznia, choć jeszcze w grudniu udało mi się wygrać 2 rozdania :-) Więc to od nich zacznę.. 

Pierwsze - u JusteMoiS.
*świetny podkład od Essence, akurat kiedy jedna mi się kończyła to przybyła druga buteleczka :-) niedługo recenzja, bo jest wart uwagi.
*tint w kolorze fuksji, który nie do końca przypadł mi do gustu, jednak bardzo się cieszę, że mogłam wypróbować. Więcej tutaj.
*zestaw cieni do brwi od Essence - CUDO! Też czeka na swoją kolej :-) Ale na moich brwiach gościł już nie raz!

Drugie zaś, u Anety:
*laaaaaaaaaaakiery <3 W końcu pierwszy P2, który podbił moje serce. Same zobaczcie tutaj. Z kolei ten fioletowy od Essence przekonał mnie do ciemnych kolorów na paznokciach, wygląda obłędnie.
*szminka, której kolor niestety i mi nie przypadł do gustu. Będe musiała ją puścić dalej w świat, bo szkoda, żeby się zmarnowała!
*błyszczyk
A już w styczniu też się szczęście do mnie uśmiechnęło :-)

Wygrałam brązujące kuleczki u Testerki, która dorzuciła mi próbeczki :-) 
Kulki są świetne, niedługo napiszę o nich więcej.
Dziękuje Wam jeszcze raz dziewczyny! Kosmetyki naprawdę mi się podobają :-) I nie zbierają kurzu.

Poniżej już nie wygrana, ale też coś co dostałam :D
Mój P. lubi mnie czasem rozpieścić i często wręcza mi jakiś kosmetyczny drobiazg, który akurat wpadnie mu w oko :-)
(dziś np. miał zajechać do Biedronki po maseczki Biovax bo u mnie znalazłam tylko wersję z olejami i dzwoni do mnie i mówi, że innych nie ma, ale jest za to jakieś 'Tutti frutti do ciała' :D Albo ooo, jakieś olejki do ciała :D haha kochany jest :p)

*balsam jest jeszcze z prezentu gwiazdkowego, wcześniej zapomniałam go obfocić. Zostawiam go na wiosnę/lato bo jest rozświetlający :-) Ale pachnie jak dla mnie cukierkami pudrowymi, pamiętacie je? :D
*masło od Verony - taki zwyklaczek, do codziennej pielęgnacji.
*lakier - bo ich nigdy dość. Swoją drogą dawno frencha nie nosiłam..

Dalej kilka rzeczy z Rossmanna..
*dezedorant Adidas - bubel roku :p Czy jest ktoś u kogo się spisał?
*antyperspirant - godnie zastąpił pana z góry :-)
*olejek arganowy - wcieram w końcówki po każdym myciu :-) Ładnie, delikatnie pachnie.
*szampon Rzepa - brzydko pachnie, ale oprócz tego jest okej :-)
*zmywacz Isany - niezawodny.
*lakier Taft


I to by było w sumie tyle :-)
Znacie coś? Dajcie znać!

37 komentarzy:

  1. same super rzeczy :) czekam teraz na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie do brwi to coś czego potrzebuję. Mam to serum Argan Oil i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowosci, jest i mój ulubieniec isana - zmywacz do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzję podkładu, bardzo mnie ciekawi, wiele razy widziałam pozytywne opinie i być może takze się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmywacz posiadam jestem zadowolona myślę o olejku arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :) Musze spróbować olejku arganowego na końcówki włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super rzeczy ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ciekawi od dawna ten zestaw do brwi, chociaż cieni jeszcze nidgy nie używałam, tylko żele :)
    Szampon Rzepa miałam, faktycznie zapach nie za ciekawy, ale działanie dobre :)
    No i Isana najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam o tym podkładzie z Essence i chyba go kupie jak go wreszcie gdzieś znajdę :) Zmywacz z Isany najlepszy !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest tego trochę :) zazdroszczę lakierów:) ja teraz uzywam balsamu z drobinkami dla rozświetlenia ciałak zimą:) a cukierki pudrowe bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw do brwi essence mam już jakiś czas i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego:) dla mnie ten podkład z Essence okazał się koszmarem;/ tint mam, ale jeszcze nieużywany:) zestawu do briw używam od dawna i nie widać zupełnie zużycia za to wygląda świetnie:)
    długo by tu jeszcze wymieniać, co znam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne nowości :) gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne lakiery! Do zielonego zmywacza z Isany ostatnio się przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez używam tego podkładu z Essence, aktualnie spróbowałam podkładu z Rimmela Stay matte

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki to kolor Rimmela, że Ci nie przypasował?

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię tą paletkę z Essence do brwi :) była nawet w moich ulubieńcach roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że dopisuje Ci szczęście- gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam podkład z essence i powiem szczerze że się rozczarowałam, wczesniej naczytałam się tyle pozytywów a tu średniak! kryje owszem ale po 4-5 h podkład znika z twarzy

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurczę całą masa tego u Ciebie ! :D A ile lakierów ! Jestem ciekawa tych kulek bo moja z Avon już się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  21. LadyCode lakier - mam ten sam, recenzowałam go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na blogowych fotkach są już 2 warstwy, ale z powodu lampy błyskowej kolor troszkę wypłowiał ;)

      Usuń
    2. Czekam na Twoją recenzję tego Olejku Arganowego ;)

      Usuń
  22. Lakiery Coral prosilk- bardo lubię. LadyCode, mam jeden i recenzja na blogu :) Zmywacz Isana, dla mnie bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz farta w tych rozdaniach :D w sumie to nie mogę powiedzieć, że ja nie mam :P co praktycznie w ogole nie biorę w nich udziału :P Teraz zglosiłam się AŻ do 3 i jak dla mnie to czyste szaleństwo! Ale chyba zacznę próbować swoich sił ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy Twoj chłopak!
    No ile wygranych! Dla maniaczki lakieriw idealnie! ;))
    Zakupy tez swietne! Ile kosztowal olejek arganowy??

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekaw recenzji podkładu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku ile cudowności moje oczy widzą ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie kupiłaś zestaw do brwi ? jakiej cenie, bo bardzo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. sporo nowości :) Podkład mnie ciekawi, a ten krem z verony mam i ja czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślałam, że już komentowałam ten post ;) Gratuluję wygranych ;) Ale masz szczęście :) Ile przepięknych lakierów! Bardzo ciekawi mnie ten zestaw do brwi.

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...