obserwatorzy

sobota, 1 marca 2014

174. Celia nude - nawilżająca pomadka-błyszczyk, numer 601.

Witam Was w ten piękny, słoneczny dzień :-) U mnie 12 stopni na plusie, aż żal siedzieć w domu, może wyskoczę na spacer :> 
Wieczorem zaś wybywam do baru, w końcu ostatki dzisiaj :-) a Wy jak spędzacie dzisiejszy wieczór?

Temat na dziś, to może nie do końca pomadka na wieczór, no bo daje raczej delikatny efekt, ale co kto lubi :-) Ja na pewno postawię na czerwień :D mmm

Ale wracając do tematu..pomadkę tę wygrałam u Blondineczki :D Jest to moja druga z tej serii i druga od niej :-) Za co serdecznie dziękuje, bo wygrana pozwoliła mi odkryć świetny kosmetyk. Jeszcze tylko znaleźć u siebie drogerię, gdzie będą one dostępne <3
Pierwszą opisywałam TUTAJ (czerwień :D)

Celia nude, nawilżająca pomadka-błyszczyk, numer 601.
Pierwsze, co przykuwa moją uwagę to opakowanie - złote, śliczne, eleganckie, beż zbędnych udziwnień. Zamykane na zatrzask. Nalepka trochę psuje efekt wizualny, ale przynajmniej widzimy termin ważności. 
Kupujemy ją, (ja dostałam) w pudełeczku, które zawiera wszystkie ważne informacje.
Pomadka jest dość miękka, dzięki czemu łatwo sunie po ustach a my możemy stopniować intensywność koloru. Jednak ten plus jest minusem - łatwiej o uszkodzenia w wyniku mocnego dociśnięcia. Mi się to niestety zdarzyło i pomadka jest lekko zdeformowana :(
Pomadka nie zawiera żadnych drobinek, a na ustach tworzy gładką, lśniącą taflę, przez konsystencję nieco zbliżoną do błyszczyków właśnie.
Dodam, że ja za błyszczykami nie przepadam. Nie lubię 'ociekających' ust, nie lubię jak coś mi się na nich lepi i błyszczy jak psu jajca. Za to, tę pomadkę uwielbiam!
Zapomniałam wspomnieć o jej zapachu - winogrono. Soczyste i słodkie, mmm.
Na ustach utrzymuje się dość krótko, nie jest to jakieś magiczne 6h, ale nie jest też najgorzej. W tej kwestii jednak zdecydowanie wolę te kremowe, nieco matowe.
Co istotne - nie wchodzi w załamania i nie podkreśla suchych skórek. Nawilża usta.


A tak się prezentuje w pełnym makijażu. Efekt jest delikatny, to prawda, ale na co dzień sprawdza się idealnie! :) Polecam.


I jak Wam się widzi? Fajna, co? :)
Macie, znacie, lubicie? Jaki kolor jeszcze polecacie?
I jak macie jakieś recenzję to proszę o linki, chętnie wpadnę!

Tymczasem uciekam się ogarniać. Miłego wieczoru :*


37 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :) Lubię takie błyszczykowate pomadki :) Mam kilka Wibo Elixir, uwielbiam ich konsystencję :) Udanego "barowania" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, bo delikatna a takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. mam celie w kolorze mocnego beżu i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny kolor, taki jak lubie :) Na ustach prezentuje sie slicznie :) Widze kota na koszulce ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi delikatnymi szminkami, ale ta straszni mi się spodobała :]

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny kolor jak dla mnie idealny ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne kreski!!! zakochałam się :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. na ustach wygląda rewelacyjnie... idealnie ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki róż zdecydowanie nie dla mnie, w ogóle wszystkie jasne pomadki średnio mi pasują :) ale do Twojej urody pasuje jak najbardziej :)) widać, że jest nawilżająca, muszę sprawdzić czy są jakieś ciemniejsze odcienie...

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, delikatny kolorek. Z resztą Tobie w każdym dobrze i w czerwieniach i w delikatnych różach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę jasnych ust, ojjj zazdroszczę :)
    A za tą serią muszę się rozejrzeć, póki co u mnie ich nie widziałam, pewnie pozostanie tylko internet

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się dobrze kochana! pomadka wygląda pięknie, muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor ;)
    bardzo lubię pomadki z Celii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jeszcze nie miałam tych pomadek, ale są na mojej liście;p

    OdpowiedzUsuń
  15. daje śliczny, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog !
    Jak masz chwilę to zajrzyj do mnie
    http://zioberki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Celię, też mam ten numer, aczkolwiek wolę 602 :) U Ciebie super się ta prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna i delikatna ;) Taka aksamitna. U mnie też cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. w poprzednim poscie widze zdenkowałaś ten sam szampon co ja :d. ale masz ładne usta, takie 'pełne' kolor bardzo Ci pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam pomadkę z tej serii ale nie znosiłam jej zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam i widzę, że Twój kolorek też jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne usta to i kolorek ładnie wygląda! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te pomadki :D Mogłabym mieć wszystkie kolory i cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    Zapraszam też do siebie na kolejne rozdanie szminek Celia :)

    P.S
    Kochana moooni-que zapraszam niedługo zrobię też rozdanie błyszczyków Celia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 601 niestety podkreśla mi skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jedną z tych pomadek i od razu mi się złamała. Szkoda, że są tak miękkie, bo kupiłabym ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny kolorek na każdą okazję czy porę dnia! :)

    może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ją. Ostatnio to moja ulubiona pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wygląda na ustach, a do tego całkiem przyjemna się wydaje :)
    Chętnie się w nią zaopatrzę, tym bardziej, że u mnie przeważają pomadki czerwone, więc mała odmiana by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny kolrek, idealny na co dzień :) też nie lubię błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie widzi się super :D Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podoba mi się efekt :) lubie takie delikatne kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na Twoich ponętnych usteczkach to chyba wszystkie pomadki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tą pomadkę tylko o numerze 602 i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...