obserwatorzy

wtorek, 18 marca 2014

179. co u mnie? - mobile mix odc. 12

Dobry wieczór! :-)
Zapraszam do przeglądu zdjęć z ostatnich dni lutego :-) Jako, że takie posty pojawiają się u mnie rzadko, to postaram się dodawać je co miesiąc mniej więcej :-) Bo teraz uzbierało mi się za dużo zdjęć (część już z marca), żeby wszystkie dodać i Was nie zanudzić. 
A więc..


1. Idealny poranek - ciepła herbata, coś słodkiego i książka :-) Akurat ta okazała się nieciekawa, nie dokończyłam jej nawet.
2. Przymiarki przed lustrem :D
3. Wzorzyste legginsy i uroczy róż na paznokciach <3
4. Przepyszny sok ananasowy <3 Lubicie? Smakuje jak ten z puszki po ananasach.


5. Salaterka kupiona specjalnie na krówki :D Które są u mnie praktycznie cały czas, bo się nimi zajadamy :D
6. Zakochani to wszędzie widzą i robią serca :D Czyż nie? Ja niezmiennie od ponad 3 lat <3
7. Śpiąca siostra na wykładzie :p a mama mówiła 'żeby słuchać starszej siostry' :D
8. Obiadek prosto z piekarnika, niekoniecznie zdrowy, ale jaki pyszny! Uwielbiam frytki!


9. Jeszcze serduchowe ciasto, robione specjalnie na rocznicę :-)
10. Kilogram cebuli kontra ja, z klamerką na nosie :-) + siostra, którą ten widok bardzo rozśmieszył i musiała go uwiecznić! No bardzo śmieszne :p
11. Dentysta, a jak dentysta to i poczekalnia, a jak poczekalnia to prasówka :D
12. Słodki prezent od 'teściowej'. Rozpieszcza mnie :-)

13. Bomba witaminowa! 
14. Przymiarki number two! :D
15. A taka tak fotka :-) Rozmarzona i rozleniwiona ja :-)
16. Przepyszne musli z czekoladą i truskawkami! :-) Kupione w Kauflandzie za 3.79. Pychota!

17. Słodka chwila - przy okazji zakupu musli wrzuciłam też kilka sztuk do koszyka. Są przepyszne! I robi się je w 3 sekundy!
18. Następcy poprzedniej książki :-) Polecone na czyimś blogu (Złotowłosa :>). Film 'Bez mojej zgody' mnie wzruszył, ciekawa jestem książki.
19. Domowa tortilla - z jajkiem, kukurydzą, kurczakiem, sosem czosnkowym i ketchupem :-) Niebo w gębie! Choć wolę wersję z warzywami, to ta robiona była przez siostrę i jej chłopaka :)
20. Kupna pizza, dosmaczona dodatkami :-) Pizzę też uwielbiam! I kupną i domową i w pizzerii! O!

ps. tylko nie krzyszczcie że zgłodniałyście :-) to już znak rozpoznawczy moich miksów :D


30 komentarzy:

  1. swietny mix i pyszne jedzonko!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam frytki i pizzę :D Aż się głodna zrobiłam oglądając ten miks :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo pysznego jedzonka:) mi również nie raz zdarzyło się przysnąć na wykładzie:) a cebulę mrożę przed krojeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze zdjęcie jak kroisz cebulę ;D Dobrze że twoja siostra sięgnęła wtedy po aparat ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja kocham mixy ♥ zdjęcie z cebulą- mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  6. taak zdecydowanie zbyt apetyczne robisz te mixy xd
    i genialny masz wzorek na legginsach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię poranki z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka jesteś szczuplutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapię się na tym, że najczęściej fotografuję jedzenie, taki ze mnie żarłun :P
    Ten sok tylko w drinkach, ogólnie wolę świeżego ananasa niż z puszki >fu<

    OdpowiedzUsuń
  10. Spiaca Siostra na wykladzie i Ty z klamerka na nosie powalacie :D Zglodnialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam się głodna przez ciebie! ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam książkę Bez mojej zgody i jest cudowna. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię sok ananasowy, dobry jest do drinków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha :D jakbym wdziała zdjęcie siebie na dzisiejszych wykładach :P ale jak człowiek od 9 jest na uczelni to wykład o 17 jest już naprawde mało interesujący :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam pizzę - pod kazdą postacią, moje ukochane żarełko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile pyszności :) fajna baskinka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie posty u Ciebie. Jesteś mega sympatyczną osobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Kochana! bardzo miło mi to czytać :*

      Usuń
  18. Fajny, pozytywny miks:) Nie znam, ale już Cię lubię po zdjęciach:D Pozdrawiam!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku tyle tego że do każdego zdjecia chciałam cos napisać i już nic nie pamiętam :D
    Nienaiwdze książek, które są tak nudne że nie da rady ich przeczytać :D
    Masz przepiekne leginsy i skąd one są, bo ja też che takie !? ?!
    Bluzka z baskiną też jest przepiękna !
    I na co kroić kilogram cebuli :D
    Ach i to muesli - akurat dizsiaj na uczelni pytałam się dziewczyn gdzie kupię muesli z truskawkami do jogurtu - noi odpowiedź już mam , szkoda tylko, ze u mnie niema nigdzie kauflanda w okolicy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legginsy dostałam od chłopaka mamy, która mieszka we Włoszech :D więc będzie ciężko :D
      A to był czas jakiś imienin czy coś i potrzebna była do ryby, sałatek itd i to zadanie przypadło mi :D

      A co do musli to myślę że to takie najpopularniejsze połączenie więc powinno być w każdym sklepie :)
      ja nie mogę doczekać się świeżych truskawek <3

      Usuń
  20. Po co ci kilo cebuli? :) fajny mix

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie posty :) a za tym musli będę musiała się przejechać do kauflandu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. krówki, frytki, pizza - głodna sie zrobiłam xd
    A te Kisiele uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest na liście więc jak chcesz to zerknij do zakładki :)

      Usuń
  23. Ooo frytki z rybą - pyszne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...