obserwatorzy

piątek, 14 marca 2014

177. Moje hybrydowe neonowo-pastelowe paznokcie :-)

Witam w ten jakże piękny i słoneczny dzień :-) Ponoć pogoda ma się popsuć..ciekawe..
Wizja wolnego piątku była cudowna i tak też się stało :D Leniuchuję od rana :-) przed chwilą zjadłam przepyszną sałatkę warzywną, z odrobiną octu i oliwy z oliwek (bez majonezu!!! a to mój ulubiony dodatek do warzywnych sałatek :() z frytkami z piekarnika. Pychota :-)
Do tego od tygodnia ćwiczę brzuch z Mel B. i już widzę poprawę, do tego staram się pić 1-2 herbaty zielone dziennie i wychodzi mi to na dobre :-) Liczę że do wakacji będe zadowolona ze swojego ciała, a wtedy na pewno się pochwalę efektami :D

Tymczasem dzisiaj pokazuję Wam moje hybrydowe paznokcie, które robiłam sama, drugi raz w życiu. Ale nie ma w nich nic skomplikowanego :-)
Specjalny zestaw, z lampą, bazami, kostkami do ścierania i innymi duperelkami kupiła moja siostra i to od niej sobie 'pożyczyłam' wszystkie elementy :D
Lakiery hybrydowe, które posiada są stosunkowo tanie, bo kupione 'na próbę'. Nie są świetnej jakości, ale tydzień trzymały się u mnie spokojnie. Robiłam je tydzień temu i dzisiaj zdjęłam bo zaczęły się haczyć. Mi to stanowczo wystarczy, bo nie lubię długo nosić tego samego na paznokciach. 
Ale starczy gadania.. jak macie jakieś pytania to pytajcie śmiało!
A ja pokazuję Wam efekty :-)

I jak Wam się widzą? :-)
Mnie najbardziej kręci to że są idealnie gładkie i śliskie przez cały czas. Żadnych odprysków, a jak już chcą zejść to w całości.
Lubię od czasu do czasu taką odmianę od zwyczajnego lakieru. I polecam ją również Wam!

Życzę miłego dnia i wieczoru :-)

44 komentarze:

  1. ćwiczysz mel b na brzuch czy jakieś inne jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej tylko Mel B. jednak ćwicze też na inne partie ciała i to chyba też na brzuch pomaga :) kiedyś ćwiczyłam skalpel i lubie wykorzystywać też jakieś ćwiczenia z niego :) ale podstawą jest 10 minutowy trening brzucha, który robię codziennie od kilku dni i nie mam zamiaru przestać :D

      Usuń
  2. ja jeszcze nie miałam nigdy hybryd na paznokciach, pewnie dlatego, że ja lubię często zmieniać kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i pomyśleć że również nie znałam Twojego bloga wcześniej :) !!

    OdpowiedzUsuń
  4. różowy neonek jest genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie połączenie róży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu sama bawię się hybrydami i ich ogromnym plusem jest nienaganny połysk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tygodniu ćwiczeń widzisz poprawę? Ja lubię ćwiczyć z Mel B nogi i pupę, ale jakichś wielkich efektów nie ma ;p
    a paznokcie śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć jakoś hybrydy mnie specjalnie nie jarają że tak powiem, ale pięknie się u Ciebie prezentują przyznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wyglądają, nie dość, że połączenie kolorów robi furorę, to jeszcze tan idealny kształt! :D Aż zazdrość mnie rozpiera :P

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa piękniutkie ! :) o wiele bardziej podobają mi się od ostatnich !
    Ja też staram się "poprawić" moje ciało do wakacji- na początek jem małe i niskokaloryczne kolacje. Mam nadzieję, że będę się trzymać planu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zestawienie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniutkie :) Podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie pasteli i neonu - cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie sie prezentuja :) Ja nadal sie nie moge zmotywowac do cwiczen, choc na wiosne by sie przydalo zaczac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. raz miałam manicure hybrydowy, przez 3 tyg nie musiałam nic koło paznokci robić, i rzeczywiście lepiej się prezentował, tylko niestety pozbywanie się go strasznie zniszczyło mi paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak zdjęłam paznokcie to byłam w szoku. było tragicznie :) biorąc pod uwagę że przed nałożeniem też nie było rewelacji. ale wczoraj użyłam 2 razy oliwki z Avonu i paznokcie wyglądają dużo lepiej, jestem w pozytywnym szoku :)

      Usuń
  16. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, ja zawsze jak próbuję wyczarować coś innego niż standard to faktycznie wychodzi magia, ale czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podoba mi się ten jaśniutki kolor hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie miałam robione nic z paznokciami s szkoda by mi było niszczyć je jakimiś sztucznymi..
    powodzenia i wytrwalosci w ćwiczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. i aj mam nadzieję, że do lata wyrobię się ze swoim ciałem i będe z niego zadowolona :) a dzisaij jestem po 3 h ćwiczeń :D
    Pazurki śliczne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne, ja nie robiłam jeszcze hybrydy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pazurki, chyba też wezmę się za jakieś ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, zwłaszcza serdeczny. Całość super się prezentuje.
    Osobiście nie miałam nigdy hybrydy, jedynie żele.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny kształt paznokietek. I ten róż...:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Moni dalej mi nie działa, próbowałam tymi sposobami, które podesłałaś mi od jednej blogerki, i dalej nic :(

    Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój wszystko ma, nie miałam żadnego pomysłu, on też nic nie chciał, bo ma mnie i to jest dla niego prezent :D Więc kupiłam mu szczoteczkę elektryczną do zębów i jest bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie Ci wyszło :) Strasznie mnie kusi żeby spróbować robienia hybrydowych paznokci ale boje się, że zainwestuje w zestaw i nic tego nie wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten jasny kolorek jest cudowny! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam raz hybrydę na pazurkach i nie mogłam oderwać wzroku od swoich paznokci, fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O jakie ładne! : ) też mam w planach zakup takiego zestawu do hybryd ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kolorek ! ;)

    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału u mnie w rozdaniu :
    http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne, ten jasny róż wygląda cudnie z tymi cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...