obserwatorzy

niedziela, 9 marca 2014

176. Zdobienie - cieniowane/gradientowe serca w pastelach. :)

Witam! :)
Nowy semestr dopiero się zaczął, a już na jutro czeka mnie nauka.. Niby mówi się, że pól roku się bimba, a potem trzeba przysiąść przy sesji, ale w praktyce nie do końca tak jest, przynajmniej na moim kierunku, tzn. na studiach inżynierskich :-) projekty projektami, ale na ćwiczenia też trzeba być chociaż trochę przygotowanym, niestety wykładowcy zdarzają się różni..

Ale nie o tym :-)
Dawno temu wypatrzyłam u kogoś gradientowe/cieniowane serca :-) Kilka dni temu sobie o nich przypomniałam i postanowiłam je właśnie zmalować :-)
Z taśmy wycięłam serca i nakleiłam na paznokcie, a potem tradycyjną metodą za pomocą gąbki napaćkałam paznokcie, odkleiłam taśmę i gotowe!
Wyszło średnio, ale pastelowe paznokcie i zdobienia towarzyszyły mi ostatnio meeega często :D
Dla odmiany dzisiaj zrobiłam sobie neonowo-pastelowe, hybrydowe paznokcie. Są raczej zwykłe, ale niezwykle mi się podobają, niedługo Wam zaprezentuje :-) Mam nadzieje, że za tydzień, góra dwa - odpadną, bo szybko mi się nudzą. Ale jara mnie to, że są idealne, bez żadnych smug czy nierówności.. takie śliskie i lśniące <3 miła odmiana od zwykłego mani.


Jak Wam się widzą? Próbowałyście? :)
Życzę miłej niedzieli :-)

34 komentarze:

  1. śliczne pazurki :)
    mi nigdy nie wychodzą te zdobienia z taśmą, chyba za wcześnie przyklejam, bo zawsze lakier odkleja mi się z taśmą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że serducha się zbąbelkowały :< Ale tak to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to nie są bąbelki :D Miałam jakąś felerną gąbkę i jej kawałeczki poprzyklejały się :/ wiem, że to porażka z nimi, ale jak bym zaczęła je dłubać to jeszcze gorzej by to wyglądało :D

      Usuń
  3. troszkę te bąbelki przeszkadzają, ale co tam :) cukierkowy mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie się prezentuje, sama bede musiałą wypróbować tą metodę :) Pokaż hybrydy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:-) Takie słodkie są, moŻna patrzeć i patrzeć.
    Jesteś Mistrzynią :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z gradientowym sercem :D aczkolwiek kolory zbyt delikatne jak dla mnie, wolę neonki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie wszystko by było pięknie gdyby nie te serduszka...nie podobają mi się. Za to te "cyrkonie" są przesłodkie !
    ja mam teraz fazę na niemalowanie w ogóle paznokci :)
    i w szkole też na razie wszyscy mamy zastój mózgowy, nic się nie dzieje.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne, ale chyba najbardziej podoba mi się ten biały z cyrkoniami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie probowalam, ale wyszlo uroczo i delikatnie- tak, jak lubie :) Wspolczuje nauki i mimo wszystko natchnienia do niej zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się te diamenciki na serdecznym paznokciu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne sa :),masz wogole cudowny ksztalt paznokci :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło przepięknie! Ja osobiście nie mam cierpliwości do takich malunków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się cieszę, że ominął mnie zakup pierwszego ESSIE,, nie wiedziałabym na który kolor się zdecydować :)) Lubię bardzo niebieski i biały i wszystkie pastele :) Za to nie lubię pomarańczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyszło :)
    ja na wiosnę, lato też lubię pastele

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja nie mam zdolności do takich akcji, o mamo! Jakież to urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pastele idealne na teraz :) na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja mam ochotę na takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten paznokieć z diamencikami. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam gdzieś w internecie jak zrobić takie serduszko... miałam spróbować, ale.. tak mi się schodzi i schodzi... i znając mnie to tego w końcu nie zrobię ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, tak z biedronki :) Ten brązowy to migdały i orzechy macadamia do włosów suchych :) Jeśli chodzi o sam zapach w sobie jako zapach (masło jest maślane :D) to na poczatku mi się nie podobał - ale później się przyzwyczaiłam i mi nie przeszkadza :) W działaniu jak dla mnie jest najlepszy. Niedługo napiszę o nich :)

    i jak wzorek podoba się? Trudny czy łatwy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe bo mam juz pomysły na wcześniejsze posty przynajmniej 3 także pewnie masz racje :D Daj znać jak sie sprawdził :)

      Myślę że damy rade :) Kolory zawsze możesz zamienić ;) Ja akurat mięte i róż mam także może dam rade ;)

      Usuń
    2. Ta recenzja zawsze będzie aktualna - bo używam ich ciągle wręcz (no dobra teraz nie mam ani jednego bo mam inne - ale nie długo kupię ;D) więc nawet za 3 tygodnie będzie ok :D

      Oj kochana, ja też nie mam :D Nigdy tak nie trafisz żeby było idealne kolory jak w inspiracji :D

      Usuń
    3. wiem wiem ze o mnie :) ja tez o sobie pisałam :D

      Usuń
  21. bardzo fajne te serduszka a i kolorki bardzo optymistyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moniś oby tak było bo za bardzo mnie to stresuje :P długo u Ciebie to trwało? Bo ja już nawet od nowa instalowałam przeglądarkę i nic. Jestem zdesperowana :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Diamenciki wyglądają efektownie i elegancko

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...