obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

180. Paznokciowy Team - wzorek 17.03 - 30.03 :-)

Cześć Dziewczyny! :-)
Niedawno ruszyła reaktywacja Paznokciowego Teamu, czyli projektu, który ma na celu kształtowanie naszych umiejętności w tworzeniu pięknych paznokci, a także świetną czystą zabawę, bez zbędnej rywalizacji! :-)
Po szczegóły zapraszam do Zaczarowanej, Kasi lub Modnania :-) Dołączyć może każdy, w każdym momencie :-) Chodźcie do nas!
Wzorki wybierane są co 2 tygodnie, co mnie bardzo cieszy, bo w końcu mam nadzieję - będe na czas z każdym! :-) A wiadomo też, że czasem mamy ochotę pomalować paznokcie realizując jakiś tam własny pomysł lub po prostu na jednolity kolor :-) Więc taka opcja mi bardzo pasuje.

Dzisiaj pierwszy wzorek, jednak ja nie będe ich numerować w żaden sposób, a podpisywać datami, tak abym wiedziała jak stoję z ich realizacją :D
Na początku każdego posta będe wklejać zdjęcia porównawcze (inspiracja+moja 'twórczość'). Mam nadzieję, że z czasem zdjęcie po prawej stronie też będzie mogło być dla kogoś inspiracją <3 ...
Tymczasem prezentuje wzorek 17.03-30.03 :D
Śliczny wzorek..zdecydowanie w moim stylu! Słodko, kolorowo, rzucająco się w oczy, ale bez przesadyzmu. I like it!

inspiracją było..

a poniżej już moje zdjęcia..
 
 
I jak? :-) Do ideału daleko, ale w rzeczywistości byłam całkiem zadowolona :-)
Moja znajoma przyglądając się moim paznokciom zapytała czy to naklejki i czy zmaluję jej coś kiedyś! zawstydziłam się i baaaardzo ucieszyłam :-) takie słowa są naprawdę miłe! tym bardziej, że jestem raczej na początku paznokciowej drogi..

Teraz obcięłam je na ZERO bo się połamał jeden i ogólnie były w kiepskim stanie, ale do następnego wzorku postaram się je 'podreperować' :D
Czekam też na resztę dziewczyn i na bieżąco zaglądam do zakładek u organizatorek :D

30 komentarzy:

  1. śliczne!!!!

    Hej zapraszam Cie skromnie do zabawy :) Chciałabym zebys napisala pare spraw ktore Cie cieszą. Takie male drobne gesty, sytuacje, wszystko co chcesz co sprawia ze czujesz sie szczesliwa!!!
    Jesli juz taki post jest u Ciebie -przepraszam i napisz u mnie na blogu z checia przeczytam.:) Jesli nie chcesz takich zabaw wybacz nie wiedzialam:P
    Skromnie zapraszam do siebie
    victooriaa.blogspot.com
    Chciałabym zebysmy nauczyli sie doceniac male rzeczy! i byc bardziej szczesliwym czlowiekiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak zdecydowanie jest i w moim stylu:) Śliczne zdobienie Ci wyszło :) I ja również uwielbiam takie miłe słowa, gdy ktos pochwali moją prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślałam, ze pierwsze dwa zdjęcia to inspiracja, a pod spodem będzie twój mani a tu taka niespodzianka :) wyszło perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczery w 100%!!!
      naprawdę to była moja pierwsza myśl :)

      Usuń
  5. Kusiło mnie przyłączenie się do tego teamu, ale boje się, że nie będę umiała trzymać się terminów, haha :D
    Ale Tobie ładniutko wyszedł wzorek. :) A zazwyczaj jest tak, że na zywo wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciu, gdzie to wszystkie mankamenty wychodzą "na wierzch".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować :) 2 tygodnie to spory odstęp czasu więc dałabyś rade ;) A jak nie to mozna się czasami spóźnić z wzorkiem - zrozumiemy :)

      Usuń
  6. ładnie Ci wyszło, co zdecydowanie potwierdziły słowa Twojej koleżanki :)
    I dziękujemy za nową dziewczynę do zabawy :*
    Ja swoje mani zrobię w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie są. Fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie Ci wyszlo :)! W zyciu nie zmalowalabym takiego serducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze :D ja moje też już zrobiłam ale nie mam czasu zrobić posta :( pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super! dołączam sie do zabawy :D a co ! hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziewczęcy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyszło! ;) Chciałabym mieć tyle cierpliwości do zmalowania takich cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, jak wygospodaruję trochę czasu, może do Was dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi ie rZapraszam do mnie na konkurs!. Do wgraniaa kosmetyki, bransoletki i nie tylko :)
    http://mypaintedmugs.blogspot.com/óżowe serduszko na miętowozielonym tle! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JAkie słodziutkie i piękniutkie<3

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...