obserwatorzy

niedziela, 16 marca 2014

178. Ziaja, krem nawilżający i matujący, 25+ :-)

Witam! :-)
Choć 25 lat jeszcze nie mam to gwóźdź dzisiejszego posta chodził za mną bardzo długo :-) Jako, że nie miałam Hebe pod nosem, gdzież to był on dostępny, pozostało obejść się smakiem :p Jednak dzięki uprzejmości Optymistycznej, która specjalnie dla mnie go kupiła, mogłam skorzystać w końcu z możliwości jego przetestowania i sprawdzić czy rzeczywiście jest taki super jak piszecie :-)

Ziaja, krem nawilżający i matujący, 25+

Co mówi o nim producent widać na poniższym zdjęciu, bo obfociłam go z każdej strony :p

Moja opinia.
Krem jest zamknięty w plastikowym słoiczku, o pojemności 50ml. Kupujemy go dodatkowo w kartoniku, na którym są wszyyystkie informacje na jego temat. Słoiczek jest dodatkowo zafoliowany, dzięki czemu mamy pewność, że żadne niepożądane palce w nim nie grzebały :D To duży komfort.
Formuła kremu jest niezwykle lekka i delikatna. Krem, choć niezwykle kremowy, kojarzy mi się z pianką :D Nakładanie go na buzię to prawdziwa przyjemność.
Zapach też jest całkiem fajny, kremowy, delikatny, choć na buzi go raczej nie czuć. Może przez moment.
Jest to krem na dzień i tak też go używam. Codziennie rano, po uprzednim oczyszczeniu twarzy nakładam go na buźkę, a następnie wykonuję makijaż. Sprawdza się znakomicie! :-)
Może nie jest super nawilżaczem i lubię na noc użyć coś innego, ale radzi z nim sobie całkiem nieźle. Podobnie jest z matem. Choć tutaj jest lepiej. Naprawdę matuje buzię i myślę, że będzie świetny także dla osób, które nie używają podkładów, a nie chcą też aby cera się świeciła.
Ja odkąd go używam zauważyłam, że mat utrzymuje się na buzi dłużej, czyli to na czym w sumie mi najbardziej zależało. A jeśli oprócz tego nie wysusza, a wręcz przeciwnie - delikatnie nawilża, to już w ogóle jest kupiona! I zadowolona!

Polecam serdecznie. Choćby wypróbować. Bo wiadomo - każda cera jest inna.

Macie, znacie, lubicie? :-) Dajcie znać!

31 komentarzy:

  1. Muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam o nim dużo dobrego :) Ja teraz mam krem z ziaji też ale rumiankowy - strasznie dziad wydajny ze mi się juz nudzi i czasami używam też kremu eveline siostry :D
    Kochana a tak wgl. ile masz lat? 23? dobrze pamiętam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też jest bardzo wydajny! :)))
      Rocznikowo 22 :) w kwietniu będę świętować :D

      Usuń
    2. mój jeszcze większy :D
      Ja rocznikowo 18 w lipcu będę miała dokładnie :D

      Usuń
  3. Cieszę się, że u Ciebie się sprawdził :) Lubię ten krem, w dodatku ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Ziaję, zwłaszcza ich linię kozie mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety mówię mu nie przez fatalny i toksyczny skład o którym pisałam u siebie na blogu, ale dobrze, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się na składach ani trochę nie znam :) ale jeśli coś działa na mnie dobrze, to nawet mi to niepotrzebne :D

      Usuń
  6. Jesteś kolejną osobą, która go sobie chwali^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo lece jutro na zakupy!! potrzebuje teraz mega nawilżenia bo moja buźka jest w opłakanym stanie,

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam go :) jest moim hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o nim wiele dobrych opinii, muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Ziaje za ceny i działanie <3
    ale nam jeszcze trochę zostało do +25 kochana! hahah :*

    OdpowiedzUsuń
  11. czaje się na tego przyjemniaczka :D dobrze, że mam dwa sklepy Ziajki w mieście:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ajj te lata wpisane na kosmetykahc sa bardzo umowne ;DDD kiedys sie zakrece wokol niego :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. na całe szczęście 25+ to jeszcze odległe czasy dla mnie xd chociaż trochę xd
    ale chętnie bym spróbowała, gdyby nie fakt, że kosmetyki z ziaji mnie uczulają.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety juz daaawno po 25, ale kremik bym z checia przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudak z tego kremu, na pewno zwrócę na niego uwagę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go kiedyś i pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę musiałą go za jakiś czas kupić, tyle pozytywów już o tym kremie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie muszę kupić na lato. Mat to to, o co wciąż walczę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Ziaję, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również mam Hebe pod nosem, a dokładniej na moje nieszczęście otworzyli mi pod samą uczelnia :D więc jak będziesz jeszcze kiedys coś potrzebować to pisz śmiało :) Z ziaji jedyny kremik jaki miałam do twarzy to oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaczęłam go używać i serio jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze trochę poczekam, choć ciągle mam go na uwadze, bo wszędzie same dobre rzeczy o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna pozytywna recenzja tego kremu, to chyba będzie Ziajowy hit! :D
    W dodatku dla mojej cery, więc chętnie go kiedyś poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Ziaję za to, że jest dobra i tania :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...